2

«گذر موقت» به دنبال حالی خوش برای مردم است

  • کد خبر : 229193
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۵۳

افشین هاشمی می‌گوید: «گذر موقت» فیلمی است که می‌خواهد حالی خوش برای تماشاگران به جا بگذارد.

فیلم گذر موقت

 به تازگی فیلم «گذر موقت» به عنوان سومین تجربه کارگردانی افشین هاشمی بر پرده سینماها آمده که در آن بازیگرانی چون اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته‌آ بهرام، شقایق فراهانی، شبنم فرشادجو، پیام امیرعبدالهیان، آوا درویشی، مرتضی ضرابی، و شقایق دهقان، هومن برق‌نورد و لادن مستوفی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم در معرفی‌های خود بیشتر به عنوان اثری مفرح و کمدی یاد شده است، درحالی که هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: «گذر موقت» اگرچه فضای مفرحی دارد ولی همانند کمدی‌هایی که می‌شناسیم نیست. این فیلم لحظاتی دارد که تماشاگر را می‌خنداند اما بیشتر به دنبال این است که بیننده با حالی خوب سالن سینما را ترک کند و امیدوارم که این اتفاق برای تماشاگران «گذر موقت» بیفتد.

وی ادامه داد: «گذر موقت» حدود یک سال و نیم قبل ساخته شده است و ترجیح می‌دادیم در همان زمان اکران شود، اما شرایط فراهم نشد تا به تابستان امسال رسیدیم.

کارگردان فیلم « خسته نباشید» که سابقه فعالیت زیادی در تئاتر دارد و این روزها نمایشی با نام «شیرهای خان‌بابا سلطنه» را آماده اجرا می‌کند، همچنین گفت: فیلم «گذر موقت» با تئاتر پیوند دارد و اقتباسی از یک نمایشنامه فرانسوی است که به نظرم داستان آن بی‌ارتباط با زندگی شهری درتهران نبود.

این فیلم توسط شرکت رسانه فیلمسازان پخش شده است که حبیب اسماعیلی مدیر این شرکت به ایسنا گفت: در حال حاضر ۱۸ سالن سینما این فیلم را در تهران نمایش می‌دهند و به فروش ۶۰ میلیون تومانی رسیده است.

او افزود: در هفته آینده بیش از ۱۵ شهرستان «گذر موقت» را اکران خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، «گذر موقت» به تهیه‌کنندگی مهدی رحمانی ساخته شده و اخیرا گلاب آدینه هم در پیامی درباره فیلم «گذر موقت» گفته است: این فیلم بسیار خاص و بدون توجه به سلیقه رایج روز ساخته شده است. به تهیه‌کننده و کارگردان آن تبریک می‌گویم که روی این فیلم سرمایه گذاشتند تا مخاطبان یک اثر متفاوت بینند.

او از مخاطبان و علاقمندان سینما دعوت کرده تا به تماشای فیلم «گذر موقت» بنشینند، چون معتقد است پشیمان نمی‌شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229193

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر