2

تقدیر از خیابانی و استقبال استقلالی‌ها از ستاره جوان/ پیشکسوت استقلال قهر کرد و رفت+ تصاویر

  • کد خبر : 229335
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

در حالی که قرار بود اعضای کانون پیشکسوتان استقلال از سیروس دین‌محمدی تقدیر کنند اما وی به دلیل برخورد بد مسئولان کنار زمین ناراحت شد و ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

خبرگزاری فارس: تقدیر از خیابانی و استقبال استقلالی‌ها از ستاره جوان/ پیشکسوت استقلال قهر کرد و رفت+ تصاویر

به گزارش افق نیوز ، مسئولان سازمان لیگ قبل از ‌آغاز دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز از جواد خیابانی که گزارشگر مسابقه امروز است تقدیر به عمل آوردند.

* هواداران تیم استقلال به محض حضور مهدی قائدی در زمین از ستاره جوان تیم استقلال که هفته گذشته عملکرد خوبی مقابل استقلال خوزستان داشت، استقبال به عمل آورده و این بازیکن را به شدت تشویق کردند.

* به هنگام جمع‌ کردن بازیکنان تیم استقلال پژمان منتظری بازیکنان این تیم را به سمت تماشاگران آورد و برای تماشاگران استقلال دست تکان داد.

* مجتبی جباری، علی قربانی، جابر انصاری، سیدحسین  حسینی، مهدی قائدی، آرمین سهرابیان،‌ جواد محمدی و عظیم گوک را مورد تشویق قرار دادند.

* سیروس دین‌محمدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال قرار بود امروز توسط مسئولان این باشگاه مورد تقدیر قرار بگیرد اما وی که به همراه فرزند خردسالش به داخل پیشت دومیدانی آمده بود، توسط مأموران نیروی انتظامی شناخته نشد و به همین علت با ناراحتی جایگاه را ترک کرد، در این لحظه فتاحی و مسئولان سازمان لیگ سعی کردند دین‌محمدی را متقاعد کنند اما پیشکسوت استقلال به دلیل رفتار بد برخی از مسئولان کنار زمین از این تصمیم ناراحت شد و از روی سکوها بالا رفت و به نظر می‌رسد وی از استادیوم هم خارج شد. این تصمیم دین‌محمدی باعث تعجب مسئولان سازمان لیگ شد و مهدی کشاورز از اعضای کانون پیشکسوتان استقلال هم سعی کرد چندین بار با دین‌محمدی تماس بگیرد اما موفق به انجام این کار نشد.

* هواداران تیم فوتبال استقلال بادکنک‌های آبی و سفید رنگ را در استادیوم آزادی به اهتزاز درآورده و آنها را به آسمان رها کردند.

* عبدالحمید احمدی از وزارت ورزش و جوانان امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شد و در جایگاه ویژه دیدار دو تیم را تماشا کرد.

* بازیکنان دو تیم در حال مشغول گرم کردن هستند و دیدار تراکتورسازی و استقلال از ساعت ۲۰:۴۵ آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر