2

ولایتی: امنیت کشور مدیون شجاعت شهید حججی و مدافعان حرم است

  • کد خبر : 229410
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی با اشاره به شهدات محسن حججی نوشت: با هیچ قلمی نمی‌توان صلابت نگاه این سرباز رشید اسلام را توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، متن یادداشت علی‌اکبر ولایتی به این شرح است:
صلابتی حسینی که نشأت‌گرفته از روح بلند این شهید غیور و قهرمان است. روح بلندی که در کوره سختی‌های روزگار و با تلاش‌های مخلصانه قوام یافته است تا این‌گونه تمام ایرانیان و جهانیان را مبهوت نگاه خود کند. عکس محسن حججی در چنگال داعشیان کوردل و جنایت‌کار، روضه‌ای است مکشوف برای نمایش حق از باطل به همه جهانیان در عظمت شکوه مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی، حق و باطلی که این روزها با خدعه دشمنان سخت درآمیخته‌اند.
محسن حججی، نماینده‌ای است از شیرمردان ایرانی که اقتدار اسلام و ایران را در دل این مقطع تاریخی به نمایش می‌گذارد؛ اقتداری که حتی در سخت‌ترین لحظات هم پابرجاست. به همان اندازه که شهادت این جوان بزرگوار برومند برای تمام ایرانیان سخت و دردآورد است، برای او که به دستان امام شهیدش سیراب می‌گردد، لذت‌بخش خواهد بود.
شهادت این شهید که زندگی‌اش را وقف فعالیت‌های جهادی و فرهنگی کرده بود و در انتها در طریق دفاع از حریم حرم و ولایت جان فدا کرد را به تمام ایرانیان به‌ویژه خانواده حججی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. جمهوری اسلامی ایران سیاست اصولی خود را در مبارزه با تروریسم و جریانات افراطی و تکفیری در طول این سال‌ها دنبال کرده و بی‌تردید امروز آرامش، ثبات و امنیت کشور را مدیون شجاعت و رشادت مدافعان حرم، شهدای بزرگی مانند شهید حججی و سرداران بزرگ سپاه اسلام همچون سردار قاسم سلیمانی هستیم و بی‌تردید خدعه و توطئه شوم دشمنان برای تضعیف و تجزیه دولت‌های قانونی منطقه و برعلیه ملت مظلوم آن محقق نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229410

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر