2

تاکید جهانگیری بر رسیدگی هرچه بیشتر و تلاش حداکثری برای امدادرسانی به سیل زدگان

  • کد خبر : 229414
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

معاون اول رییس جمهوری در تماس تلفنی با استانداران خراسان رضوی و گلستان خواستار رسیدگی هرچه بیشتر و تلاش حداکثری برای امدادرسانی به سیل زدگان در این استان ها شد.

به گزارش افق نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری امروز – شنبه – در تماس تلفنی با استانداران خراسان رضوی و گلستان، گزارشی از آخرین میزان تلفات و خسارات وارده و روند امدادرسانی در مناطق سیل زده دریافت کرد.
وی در این تماس تلفنی بر لزوم رسیدگی هرچه بیشتر و کمک به آسیب زدگان تاکید کرد.
معاون اول رییس جمهوری همچنین ضمن اعلام همدردی با خانواده های جانباختگان و مصدومین حادثه سیل از استانداران خراسان رضوی و گلستان خواست با بسیج همه امکانات استان، رسیدگی هرچه بیشتر به سیل زدگان را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دهند و حداکثر توان نیروهای امدادی را برای یافتن مفقودین و جبران خسارات وارد شده به خصوص به زیرساخت ها بکار گیرند.
به گزارش ایرنا، در پی بارش های رگباری عصر جمعه در شهرهای درگز، قوچان، نیشابور و کلات در شمال استان خراسان رضوی و جاری شدن سیل تاکنون ۸ نفر جان خود را از دست داده اند.
همچنین بارش های رگباری در گلستان که از عصر پنج شنبه گذشته (۱۹ مرداد ۹۶) آغاز و تا روز جمعه ادامه داشت باعث جاری شدن سیلاب در برخی شهرستان ها شد که بر اثر این حادثه ۲ نفر در شهرهای علی آباد و بخش داشلی برون گنبدکاووس جان باختند و دو نفر دیگر نیز مفقود هستند که جستجو برای آگاهی از سرنوشت آنها ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229414

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر