1

«مهدی طارمی» با دفاع از مردم مظلوم فلسطین الگوی نسل جوان شد

  • کد خبر : 229438
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی در مراسم اهدای توپ طلای بهترین بازیکن لیگ شانزدهم به آستان قدس رضوی، گفت: «مهدی طارمی» با دفاع از مردم مظلوم فلسطین، الگوی نسل جوان شد.

خبرگزاری فارس: «مهدی طارمی» با دفاع از مردم مظلوم فلسطین الگوی نسل جوان شد

به گزارش افق نیوز/ امین توکلی‌زاده مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی در مراسم اهدای توپ طلای بهترین بازیکن لیگ شانزدهم به آستان قدس رضوی اظهار داشت: «مهدی طارمی» با دفاع از مردم مظلوم فلسطین الگوی نسل جوان شد.

وی افزود: تا کنون ورزشکاران زیادی جوایز خود را تقدیم آستان قدس رضوی کرده‌اند، اینکه ورزشکاری زحمت بکشد و از بوشهر تا تهران بیاید و با سختی رقبایش را کنار بزند و در اوج به دست آوردن مقام هویتش را فراموش نکند و جایزه‌اش را به پیشگاه علی بن موسی الرضا(ع) اهدا کند، جای تبریک دارد.

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: مهدی طارمی با این اقدام خوش درخشید، اهل بیت(ع) مدیون هیچ کس نمی‌مانند، کوچک‌ترین قدمی که برداریم صد برابر پاسخ می‌دهند و امام علی بن موسی الرضا(ع) می‌فرمایند: (اگر یک بار به دیدن من بیایید، سه بار به دیدنتان خواهم آمد).

توکلی‌زاده ادامه داد: چه خوب است حالا که برای یک جوان قهرمان دور هم جمع شده ایم، یادی کنیم از جوانی که همسن و سال آقای طارمی بود؛ شهید محسن حججی سه روز پیش در عراق صحنه‌ای بی‌بدیل به نمایش گذاشت. او با دست‌های بسته اسیر داعش بود، اما ذره‌ای تردید در چهره او دیده نشد و اتفاقا ترس و شقاوت در چهره دشمن او بود.

وی افزود: یادمان باشد چه کسانی از ما دفاع می‌کنند، این‌ها خودشان را قربانی کردند تا امنیت ما حفظ شود. شهید حججی کربلایی به پا کرد و امیدوارم که خداوند توفیق بدهد تا مدیون کسانی که جانشان را فدا کردند، نشویم؛ این یک اقدام کوچک نیست، بلکه پیام دارد و من امیدوارم که جامعه ورزشی ما شاهد حضور بیش از پیش ورزشکارانی چون مهدی طارمی باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229438

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر