1

اگر نفی افزایش قدرت نظامی و موشکی از روی آگاهی باشد، خیانت به کشور است

  • کد خبر : 229459
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

امام جمعه موقت تهران در جمع کارکنان پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز گفت: در خدمت الله بودن بارز‌ترین وجه تمایز نیروهای مسلح ما نسبت به سایر کشور هاست.

آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان در مراسمی که با حضور حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و تعدادی از مسئولان کشوری و لشکری در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد، گفت: لازمه حکومت اقتدار است و بدون نیروهای مسلح این امر امکان پذیر نیست.

به گزارش افق نیوز، او افزود: بیان مطلب در نفی افزایش قدرت نظامی و موشکی کشور به فرموده مقام معظم رهبری، اگر از روی آگاهی باشد خیانت به کشور است، چرا که در دنیایی که گرگ‌هایی همچون آمریکا بر آن حکومت می‌کنند بدون قدرت نظامی امکان بقا وجود ندارد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر کشور‌ها پرداخت و اظهار داشت: نیروهای مسلح ما دارای ویژگی‌هایی هستند که هر کدام از آن‌ها به تنهایی موجب فخر و برتری نسبت به نیروهای مسلح سایر کشور هاست.

او نخستین وجه تمایز نیروهای مسلح ما نسبت به سایر نیروهای مسلح را عقیدتی بودن آن دانست و ادامه داد: نیروهای مسلح ما خدا باور و معتقد به معادی هستند که یک سوم ایات قرآن کریم در باره آن نازل شده است در حالی که در سایر کشور‌ها عقیدتی بودن یک امر نامطلوب برای نظامیان محسوب می‌شود.

عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری در خدمت دین بودن را دیگر ویژگی نیروهای مسلح کشور عنوان کرد و گفت: در سایر کشور‌ها نیرو‌های مسلح در اختیار فرد، حزب یا گروه خاصی قرار دارند اما در کشور ما هدف نیروهای مسلح این است که کلام خدا بر‌ترین و بالا‌ترین باشد.

او مردمی بودن را نیز دیگر ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و افزود: در کشورهای مختلف دنیا نیروهای مسلح را از مردم دور نگه می‌دارند تا در مواقع ضروری علیه آن‌ها استفاده کنند ولی در کشور ما نیروهای مسلح از بطن مردم و با مردم هستند.

آیت الله خاتمی در پایان ارتقاء کارکنان نیروی‌های مسلح بر مبنای میزان ارزشی و مکتبی بودن آنان در کنار سایر مولفه‌های تخصصی و همچنین سیستم فرماندهی نیروهای مسلح که در رأس آن فقیهی وارسته با خصوصیات بی‌نظیر و متعالی وجود دارد را دو وجه تمایز دیگر نیرهای مسلح کشورمان نسبت به سایر کشور‌ها عنوان کرد.

منبع: ایلنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229459

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر