1

واکنش مدیرعامل بنیاد باران به حواشی اخیر پیرامون وزیرکار:صمیمیت و ارتباط خاتمی و ربیعی قدیمی است

  • کد خبر : 229508
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

ارتباط خاتمی و ربیعی صمیمی است و به این مقطع زمانی محدود نمی‌شود/ رقابت برخی افراد و گروه‌ها با وزیرکار علت انتشار اخبار کذب است مدیرعامل بنیاد باران تاکید کرد: تاکنون هیچ خبری را از دفتر آقای خاتمی مبنی بر اینکه دیدار آقای ربیعی و آقای خاتمی دروغ باشد مخابره نکرده‌ایم. اخباری که در این خصوص منتشر می‌شود بیشتر جنبه رقابت برخی گروه‌ها و یا افراد با آقای ربیعی را دارد.

جواد امام، درباره خبرهای ضد و نقیضی که از سوی دفتر سیدمحمد خاتمی در ارتباط با کابینه بیان می‌شود، گفت: اخباری که این روزها در فضای مجازی منعکس می‌شود منابع مشخصی ندارد و باعث سوء تفاهم‌های بسیاری می‌‌شود.

به گزارش افق نیوز، او افزود: عده‌ای هم به دنبال امیال واهداف خاصی بوده و درجهت خواسته‌های شخصی و گروهی خودشان حرکت می‌کنند و در جهت تقویت این اخبار برآمده و سعی می‌کنند بعضی اوقات بی‌اخلاقی‌هایی را انجام دهند.

مدیرعامل بنیاد باران با اشاره به اینکه برخی از اخبار دروغ را به سیدمحمد خاتمی نسبت می‌دهند، گفت: به طور مثال اگر بخواهم به چنین اخباری اشاره کنم؛ می توانم به دیدار سیدمحمدخاتمی با آقای ربیعی اشاره کنم، اصل دیدار درست است اما اینطور نبوده که آقای ربیعی فقط در این مقطع خاص با رئیس دولت اصلاحات دیدار داشته باشد.

او تشریح کرد: آقای ربیعی در طول این چهار سال با آقای خاتمی ارتباط داشتند. این دو ارتباطشان صمیمی و عاطفی بوده و ربطی به این مقطع خاص کابینه ندارد.عده‌ای قصد دارند اصل ملاقات را رد کنند .

مدیرعامل بنیاد باران با بیان اینکه آقای خاتمی بارها اعلام کردند دفترشان اخبار و مسائل را بیان می‌کند، ادامه داد: برخی از رسانه‌ها بدون داشتن منابع دقیق و درست مطالب را مطرح می‌کنند که بعضاً در حال گمانه‌زنی هستند و از خودشان اجتهاد می‌کنند و این اخبار را به آقای خاتمی ربط می‌دهند.

امام تاکید کرد: هیچ‌گونه خبری مبنی بر اینکه سیدمحمد خاتمی دیدار با آقای ربیعی را تکذیب کرده باشد، وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه عده‌ای برخی اخبار را به سید محمد خاتمی ربط می‌دهند، گفت:‌ مجلس مستقل است و قطعا توجه به افکارعمومی و مطالبات بحق مردم و نتایج انتخابات دارد و برای تصمیم‌گیری مختار است. امیدوارم که آنچه خیر و صلاح مردم و کشور است در تصمیمات نمایندگان مجلس لحاظ شود چراکه عملکرد وزرا در طول چهار سال گذشته و برنامه‌هایشان موید آنان است.

او افزود: امیدوارم این وزرا با کارنامه‌ای که دارند بتوانند رای اعتماد از مجلس بگیرند و بتوانند نظر نمایندگان مردم را جلب کنند و زمینه توفیق دولت را به وجود بیاورند.

امام ادامه داد: تاکنون هیچ خبری را از دفتر آقای خاتمی مخابره نکرده‌ایم، مبنی بر اینکه دیدار آقای ربیعی و آقای خاتمی دروغ باشد و اخباری که منتشر می‌شود بیشتر جنبه رقابت برخی گروه‌ها و یا افراد با آقای ربیعی را دارد.

مدیرعامل بنیاد باران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر آقای خاتمی در مورد کلیت کابینه چیست، گفت: من سخنگوی آقای خاتمی نیستم و ایشان اگر نظری داشته باشند به رئیس دولت مشورت می‌دهند.

منبع: ایلنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر