1

مقایسه ستاره پرسپولیس با ستاره الاهلی در آستانه مهم‌ترین بازی لیگ قهرمانان آسیا +عکس

  • کد خبر : 229915
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار مهم پرسپولیس و الاهلی عربستان مقایسه جالب توجهی بین دو بازیکن مطرح این ۲ تیم انجام داده است.

پرسپولیس_مهدی طارمی مقایسه ستاره پرسپولیس  با ستاره الاهلی در آستانه مهم‌ترین بازی لیگ قهرمانان آسیا +عکس

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مطلبی جالب توجه، به تقابل و دوئل دو بازیکن مطرح و گلزن این دو تیم اشاره کرده و مهدی طارمی از پرسپولیس و عمر السوما از الاهلی را مورد آنالیز خود قرار داده است.

 

به نوشته سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار پرسپولیس و الاهلی مهم‌ترین و سخت‌ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست و این دو تیم برای این بازی مهم حساب ویژه‌ای روی مهاجمان مطرح و گلزن خود باز کرده‌اند. جایی که مهدی طارمی از پرسپولیس و عمرالسوما از الاهلی به دلیل توانایی بالا و گل‌های ویژه‌ای که به ثمر رسانده‌اند حالا فشار زیادی را برای این ۲ بازی رفت و برگشت روی شانه‌های خود احساس می‌کنند.

 

به نوشته سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، طارمی که در سال ۲۰۱۴ اولین بازی‌های خود را در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به ثمر رساند با گل شگفت‌انگیزش مقابل النصر عربستان باعث شد تا پرسپولیس راهی ۱۶ تیم برتر آسیا شود و حالا در ۲ سال بعد داستان متفاوتی برای پرسپولیس و طارمی رخ داده است. جایی که پرسپولیس با درخشش طارمی شانس بالایی برای رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارد و این شانس برای طارمی و همبازیانش حالا در حال فراهم شدن است.

 

 

در این مطلب آمده که طارمی خلاقیت بالایی برای گلزنی دارد و این مهم را در بازی با الوحده امارات به خوبی نشان داد. پرسپولیس در آن بازی در حال شکست خوردن مقابل نماینده امارات بود اما طارمی در ۱۰ دقیقه ۲ گل زیبا زد تا پرسپولیسی که در آستانه شکست بود با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل الوحده به برتری برسد. او حتی مقابل الریان هم گلزنی کرد هر چند که نتوانست مانع از شکست تیمش در آن بازی شود.

 

از طرف دیگر عمر السوما سابقه آقای گلی در لیگ عربستان را دارد و در ۳ سال اخیر درخشش قابل توجهی داشته و جالب اینجاست که این بازیکن هر سال شرایط بهتری در تیمش پیدا می‌کند. ثبات در کار یکی از ویژگی‌های خوب این بازیکن سوری است و سال قبل با حضورش در الاهلی سهم ویژه‌ای در موفقیت‌های این تیم داشت و باعث شد تا شهر جده بعد از ۳۲ سال جام قهرمانی را به خود بیند. این بازیکن در سال ۲۰۱۶ خیلی آماده بود اما یک مصدومیت بدموقع به سراغش آمد هر چند که او الان شرایط خوبی دارد و توانسته در ۵ مسابقه برای تیمش ۴ گل بزند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229915

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر