4

لزوم استفاده روابط عمومی‌ها از شبکه‌های اجتماعی/ رصد ابتدا تا انتهای مرسوله‌های پستی با تلفن همراه

  • کد خبر : 229974
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: شیوه پیام‌رسانی از طریق شبکه‌های اجتماعی با روی کار آمدن رسانه‌های جدید تغییر یافته است.

معاون وزیر ارتباطاتافق نیوز، «حسین مهری» در ششمین آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، گفت: شیوه‌های پیام‌رسانی در دنیا تغییر پیدا کرده و بیشتر از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جدید شده است.

وی افزود: تلاش روابط عمومی و سیستم‌های اطلاع‌رسانی در عصر جدید باید استفاده بیشتر از بستر شبکه اجتماعی باشد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: شرکت پست اخیراً تلاش کرده تا ضمن بهره‌مندی از سیستم‌های هوشمند از ساختارهای جدید استفاده بیشتری کند تا خدمات مطلوبی را در بستر IT به مردم ارائه دهد.

وی افزود: از ابتدا تا انتها مردم می‌توانند از طریق بسترهای جدید فراهم‌شده شرکت پست، مرسوله پستی خود را از طریق تلفن همراه رصد کنند.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ سهولت دسترسی به خدمات برای شهروندان بسیار مهم است ضمن اینکه شهروندان در عصر جدید به دنبال شفافیت بیشتر ارتباطات و اطلاعات هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۷ هزار دفتر ICT که دفاتر پیشخوان و روستایی بخشی از آنها هستند، می‌توانند خدمات دولتی را به نیابت از دستگاه‌های دولتی به مردم ارائه کنند.

مهری خاطرنشان کرد: تجارت الکترونیک و خدمات لجستیک که در جهان مرسوم شده، سه سال است در ایران پیگیری می‌شود و می‌کوشیم در این بستر خدمات توزیع کالا و اسناد را برای مردم ارائه کنیم.

وی افزود: ۳۵ تا ۵۰۰ درصد هزینه‌های تولید و پخش در ایران دلالی است که این رقم در نهایت بر دوش مصرف‌کننده سنگینی می‌کند به همین دلیل می‌کوشیم در این مسیر خدمات لجستیکی را به مردم ارائه داده و بهره‌مندی را در کشور گسترش دهیم.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229974

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر