1

برانکو: گل نزنی، یا مساوی می‌کنی یا می‌بازی/ چرا پرسپولیس باید قوی‌تر از داور باشد؟!

  • کد خبر : 230021
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این قانون فوتبال است تیمی که از شانس‌های خود استفاده نکند یا مساوی می‌کند و یا می‌بازد.

برانکو-گل-نزنی-یا-مساوی-میکنی-یا-میبازی-چرا-پرسپولیس-باید-قویتر-از-داور-باشد؟

به گزارش وبسایت نود ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار مقابل سیاه‌جامگان گفت: ما امروز شاهد قانون قدیمی فوتبال بودیم و مشخص شد تیمی که از شانس‌های خودش استفاده نکند، یا مساوی می‌کند یا می‌بازد.

برانکو ادامه داد: بعد از آن تمام تلاش‌های ما بی‌تأثیر بود. شاید بخشی از تمرکزمان به خاطر بازی پیش‌رو با الاهلی از دست دادیم. متأسفم برای هواداران با این همه تعدادی که آمده بودند نتوانستیم یک برد خوب را به آنها هدیه بدهیم.

وی افزود: ما می‌دانیم لیگ سخت خواهد بود و از این نتایج رخ خواهد داد اما بازی‌، بازی‌ای بود که نباید ۳ امتیاز را از دست می‌دادیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد پاس‌های رو به عقب بازیکنان به بیرانوند، گیر کردن بازیکنان در تله آفساد و تأثیر اشتباهات داوری گفت: البته ما دلایل زیادی داریم برای عدم رضایت از داوری؛ خیلی لحظات چالش‌برانگیز به نفع ما بود اما برخی چیزها را از توی هواپیما هم می‌توان دید. در مورد بخش‌های دیگر بازی هم طبیعی است که نمی‌توانیم همیشه حمله کنیم. می‌خواستیم از طریق شانس‌های پاس‌کاری به گل برسیم که اگر دقت لازم را داشتیم می‌توانستیم به هدف‌مان برسیم.

برانکو افزود:‌ باید گل می‌زدیم، گل علیپور هم احتمالاً سالم بود اما اینطوری است دیگر!

وی در مورد اینکه داور آتشفشان پرسپولیس را خاموش کرد، گفت: من نمی‌دانم چرا بایدقوی‌تر از داور باشیم. داور باید محترمانه و صادقانه قضاوت کند. او به تمام وظایفش عمل کرد.

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه چرا به زوج دفاعی تیمش دست زده مگر قرار نبود از همین زوج در مقابل الاهلی استفاده کند، گفت: نمی‌دانم مشکل کجا بود! ما خیلی فرصت گل ایجاد کردیم و آنها تنها یک شانس گل داشتند. نمی‌دانم کجای کارمان ایراد داشت؟ شما از کجا می‌دانید چه ترکیبی مقابل الاهلی به میدان می‌رود؟ من به محرمی استراحت دادم زیرا او در یک بحران کوچک قرار داشت و به سیدجلال حسینی هم بازی دادم چون رهبر و کاپیتان ما است.

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس بعد از گلزنی عطش گلزنی دیگر ندارد و بازی‌اش افت می‌کند، اظهار داشت: بله. موافقم. باید بیشتر و بیشتر گل زد. ما خیلی فرصت گل ایجاد کردیم، پنالتی هم داشتیم و اگر گل دوم را می‌زدیم، وضعیت را برای ما راحت‌تر می‌کرد. اما وقتی نتیجه یک بر صفر است همیشه به حریف امید جبران می‌دهد. به سیاه جامگان هم تبریک می‌گویم که تا دقیقه ۹۰ تسلیم نشد. پارسال هم بعد از این که گل می‌زدیم کمی افت بازی داشتیم اما امسال این مسئله کمتر است.

برانکو در مورد اینکه هواداران می‌خواهند بدانند وضعیت کامیابی‌نیا چه می‌شود، گفت: کمال همیشه یک نمونه بازیکن حرفه‌ای بوده و بزرگ‌ترین نمونه است. او بعد از عمل جراحی به میدان بازگشته و یک ماه هم زودتر برگشت اما یک اشتباهی هم داشت. با او دیروز صحبت کردم. می‌توانم بگویم او را برگرداندم و بازپروری‌اش کردم. در طول ۳ سالی که اینجا هستم کوچکترین مشکلی با او نداشتم. به هر حال او مشکلی داشته که در کارش تأثیر گذاشته است اما در بازی با الاهلی و عمان حضور خواهد داشت.

وی در ادامه نیمکت‌نشینی آدام همتی بازیکن دورگه پرسپولیس اظهار داشت: این سؤال به خاطر این نیست که پدر بزرگ او هنرپیشه‌ معروفی است؟ پدر و مادر این بازیکن ایرانی هستند اما چرا از احسان حسینی نمی‌پرسیدید؟ او هم یک نیمکت‌نشین بود. آدام مگر چه کرده و چه مشکلی دارد یا چه مشکلی ندارد؟او هم حق دارد تا شانس خود را امتحان کند و تلاش کند. این سؤال بدجنسانه است، من که بچه نیستم. شما جای پسرم هستید و فکر می‌کنید من احمقم.

خبرنگار گفت: ببخشید. برانکو گفت ببخشید ساده‌ترین جواب است. به جز آدام بازیکنان دیگری هم روی نیمکت بودند. احسان پورحسینی روی نیمکت بود. چرا از او نپرسیدید؟ آیا آدام همتی را به عنوان بازیکن قبول دارید؟ بازی احسان حسینی را دیده‌اید؟ چرا از او سوال نمی‌‌کنید یا از بشار رسن.

وی در مورد داوری مسابقه و اینکه به داوری به طور رسمی پرسپولیس اعتراض می‌کند یا نه، گفت: من به شخصه از این داوری راضی نیستم. این تصمیم باشگاه است که اعتراض بکند یا نه. اشتباه همیشه پیش می‌آید و مشکلی نیست اما وقتی اشتباهات همه به یک سمت باشد عجیب است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230021

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر