1

حمله شدید ماهینی به لیدرهای پرسپولیس

  • کد خبر : 230028
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱

حسین ماهینی مدافع راست پرسپولیس با عصبانیت رفتار برخی هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی را زیر سوال برد.

به گزارش “ورزش سه” از میکسدزون ورزشگاه آزادی ، ماهینی گفت : بازی خوبی بود ولی ما روی غافلگیری گل خوردیم و از آنجایی مساوی کردند که دقیقه ۶۰، ۷۰ یکسری لیدری که خط گرفته بودند به مهدی طارمی فحاشی می‌ کنند. ما کر و کور نیستیم و می‌ بینیم و می‌ شنویم، مگر می‌ شود تیم یک ـ صفر جلو باشد و چند تا لیدر شروع کنند به تحریک علیه مهدی طارمی، او بهترین گلزن ماست. او فصل قبل آقای گل لیگ شده است مگر ما می‌ توانیم بی تفاوت باشیم.

او در ادامه گفت: هیچ تیمی  نمی‌ تواند رقیب ما باشد و  فقط خودی ها هستند که می توانند جلوی پرسپولیس را بگیرند.

 

ماهینی درباره این ماجرا حرفهایش را اینطور ادامه داد که: در کجای دنیا این کار را می کنند آن هم وقتی تیم از حریف پیش است و در صدر است ؟ مگر می‌ شود لیدر به هوادار خط بدهد و به بهترین بازیکن تیمش توهین کند. البته ما می دانیم کار کیست و  انشاالله ته و توی این ماجرا را در می آوریم و درستش می‌ کنیم.

ماهینی درباره ناراحتی طارمی هم گفت: آقای طارمی دارد در رختکن گریه می‌ کند. واقعا نمی‌ گذارند بازیکنی که دو سال بهترین بازیکن لیگ بوده و آقای گل بوده با آرامش کارش را انجام دهد. این اتفاق با عقل جور در نمی آید .

او درباره منشا و پاس دادن یا ندادن به او گفت: ما کاری به منشا نداریم. او خوب باشد و گل بزند به نفع همه ماست. منشای بیچاره روحش از این چیزها خبر ندارد. برای ما چه فرقی می کند کی گل بزند؟ اصلا علی بیرانوند ۲۰ گل بزند. این چه حرفی است ؟

ماهینی در پایان گفت:  خوب بازی می‌ کنیم و همه پشت هم هستیم اما به یکی توهین بشود انگار به همه توهین می شود. ما دو روز دیگر مهمترین بازی سال را داریم آن وقت معلوم نیست لیدرها از کی خط گرفته اند که اینطور می کنند. واقعا قاطی کرده ایم!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230028

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر