3

بازنگری ۸۰ درصد برنامه‌های آموزشی دانشگاه امیرکبیر/امکان تحصیل دانشجویان در دو رشته‌

  • کد خبر : 230184
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از بازنگری بیش از ۸۰ درصد برنامه‌های آموزشی این دانشگاه خبر داد و گفت: ۲۰ درصد برنامه‌های آموزشی باقی‌مانده نیز تا مهر ۹۷ بازنگری خواهند شد.

سردر دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دکتر عباس سروش در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب تاکید کرد: در حال حاضر حدود ۸۰ درصد برنامه‌های آموزشی دانشگاه امیرکبیر مورد بازنگری و بازنگری قرار گرفته و ۲۰ درصد برنامه‌های باقی‌ مانده نیز تا مهر ۹۷بازنگری می‌شوند بطوریکه بر اساس این برنامه بازنگری، برخی رشته‌های میان رشته‌ای نیز نظیر مهندسی انرژی و نانو تکنولوژی برای دوره  کارشناسی ارشد راه اندازی شده و تا مهر سال آینده در این رشته‌ها پذیرش دانشجو انجام می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر کلاس‌های آموزشی این دانشگاه از ۲۵ شهریور دایر می شوند و دانشجویان از نیمه دوم شهریور یعنی یک هفته قبل از شروع کلاس‌ها می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

دکتر سروش هم چنین خاطرنشان کرد: دانشجویان مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند در مهلت تعیین شده ثبت نام خود را بصورت الکترونیکی و حضوری در دانشگاه انجام دهند و فقط دانشجویان جدید الورود برای ثبت‌نام باید به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کنند.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پایان از امکان تحصیل دانشجویان دانشگاه امیر کبیر در رشته فرعی خبر داد و گفت: از سال جاری برخی دانشکده‌ها امکان تحصیل دانشجویان در رشته فرعی را فراهم کرده است و تا سال آینده تمامی دانشجویان تمام دانشکده‌ها می توانند از این امکان بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر