3

دوره های سواد رسانه ای برای نخستین بار با اعتبار علمی برگزار می شود

  • کد خبر : 230242
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

محمد صادق افراسیابی گفت: امروز برای نخستین بار در حوزه آکادمیک و با مجوز وزارت علوم و با اعتبار علمی چنین اتفاقی رقم خورد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حوزه رسانه خبرگزاری شبستان، نشست خبری دوره های دانشگاهی سواد رسانه ای امروز ۲۳ مرداد با حضور دکتر سیدمرتضی موسویان؛ رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد، دکتر ناصر فخاری؛ رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفتمان انقلاب اسلامی، محمد صادق افراسیابی مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

رئیس انجمن سواد رسانه ای ایران در سخنانی در این نشست گفت: قصد داریم چتر حمایتی را توسعه داده و هر مرکز، موسسه و دانشگاهی که در زمینه سواد رسانه ای فعالیت کند را مورد حمایت و استقبال خود قرار خواهیم داد. امروز برای نخستین بار در حوزه آکادمیک و با مجوز وزارت علوم و با اعتبار علمی چنین اتفاقی رقم خورد. پیش از این فقط موسسات فرهنگی با مجوز آموزشی در این زمینه فعال بودند و مدرکی با اعتبار داخلی و مرتبط با حوزه فرهنگی و علمی به افراد داده می شد اما امروز مدرکی با مجوز وزارت علوم به افراد اعطا می شود.

افراسیابی از مذاکره با دانشگاه روش شناسی و آینده پژوهی پاریس خبر داد و گفت: در صورتی که افراد بتوانند هزینه بین المللی را پرداخت کنند برای همین دوره مدرک بین المللی نیز برای افراد صادر می کنیم و قصد داریم دوره های سواد رسانه ای را در آینده در سطح منطقه ای برگزار کنیم یعنی نگاهمان در این حوزه جهانی و فراملی است.

وی بیان کرد: قصد داریم معلمان سواد رسانه ای با کمترین هزینه در این دوره ها ثبت نام کنند و اتفاقا معلمان سواد رسانه ای متقاضیان اصلی این دوره ها هستند. همچنین با دانشگاه پیام نور برای دوره های فوق لیسانس و دکترای همین دوره ها وارد مذاکره شده ایم.افراد برای ثبت نام در این دوره ها می توانند به ادرس اینترنتی www.gofteman-ac.irمراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر