1

درایت مهندس یکه زارع ، ایران خودرو را با کمترین افت تولید مواجه کرد

  • کد خبر : 230278
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱:۲۵

افق نیوز/دبیر انجمن قطعه سازان گفت : با فعال سازی سازندگان موازی و ظرفیت سازی خوبی که در ایران خودرو صورت گرفت این شرکت توانست ظرف مدت بسیار کوتاهی پس از حادثه شرکت کروز ، به تولید بالای ۲۵۰۰ دستگاه در روز باز گردد.

دبیر انجمن قطعه سازان گفت : با فعال سازی سازندگان موازی و ظرفیت سازی خوبی که در ایران خودرو صورت گرفت این شرکت توانست ظرف مدت بسیار کوتاهی پس از حادثه شرکت کروز ، به تولید بالای ۲۵۰۰ دستگاه در روز باز گردد.

مازیار بیگلو در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن قدردانی از درایت و اهتمام بسیار خوب مدیر عامل ایران خودرو در جریان حادثه کروز و مدیریت سازندگان قطعات ، اظهار داشت : در شرایطی که تصور می گردید با حادثه آتش سوزی در شرکت کروز ،خط تولید ایران خودرو تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته و با افت تولید مواجه شود، اما خوشبختانه با درایت بسیار خوب مهندس یکه زارع و همچنین تلاش ایشان در اجرا و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی ، این جریان به درستی در شرکت ایران خودرو مدیریت گردید.

وی با اشاره به اینکه در جریان این اتفاق، خوشبختانه کمترین افت تولید در شرکت ایران خودرو صورت گرفت ،تصریح کرد : شرکت ایران خودرو بواسطه وجود نظام قوی مالی ، توانست در در جریان این حادثه و ظرف مدت کوتاهی ، جریان تولید ایران خودرو به مدار قبلی خود باز گرداند.

وی اظهار داشت : بی تردید مدیریت این جریان توسط مدیرعامل ایران خودرو همه ما را شوکه کرد چرا که تصور نمی گردید که سازندگان موازی با این سرعت فعال شده و تا این میزان ظرفیت سازی خوبی در این بخش صورت گیرد.

وی گفت : انجمن قطعه سازان از تلاش های مهندس یکه زارع ، به جهت پیاده سازی ارکان اقتصاد مقاومتی و حفظ تولید در ایران خودرو تشکر می کند چرا که بازگشت سریع جریان تولید به وضعیت معمول ،موجب رفع نگرانی سازندگان از کاهش تولید گردید.

دبیر انجمن قطعه سازان تصریح کرد : البته مدیر عامل ایران خودرو در این شرایط ثابت نمودند که برای تامین هر قطعه ای باید حداقل ۲ تا ۳ سورس قوی و فعال وجود داشته باشد چنانچه در این حادثه ، فعال سازی سازندگان موازی باعث شد که جلوی افت تولید ایران خودرو گرفته شود.

بیگلو همچنین با اشاره به تلاش همزمان مدیرعامل ایران خودرو در رفع مشکلات مالی ایران خودرو افزود : قطعا ظرف چند روز آینده نیز ایران خودرو خبرهای خوشی را برای سازندگان خواهد داشت.

وی تصریح کرد : هر چند در این ۲ ماه نگرانی هایی از تاثیر حادثه آتش سوزی کروز بر روند تولید ایران خودرو و صدمات احتمالی ناشی از این اتفاق بر فعالیت سایر قطعه سازان وجود داشت اما خوشبختانه درایت مدیرعامل ایران خودرو و دکتر نجاری ، مدیرعامل ساپکو ، اجازه نداد که چنین اتفاقی بیفتد و واقعا منافع سازندگان در این جریان حفظ گردید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230278

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جداً متاسفم از اینکه مدیران ما کمترین اهمیت را به مشتریان خود میدهند.منظور از تاثیر کم چند روز می باشد؟الان ۲۹ روز تاخیر از تحویل خودروی سورن توریوی مدل۵۸۲۰۲ ثبت نامی ۳۱ خردادماه ۹۶میگذره و هنوز در انتظار فاکتور می باشد.به نظر شما چند روز حداقل تاثیر به حساب می اید؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر