1

تمام چالش‌های برانکو پیش از جدال برابر الاهلی

  • کد خبر : 230468
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

برانکو ایوانکوویچ در آستانه تاریخ سازی بزرگی برای باشگاه پرسپولیس قرار دارد و البته مصائب زیادی پیش روی اوست.

به گزارش افق نیوز، پرسپولیس بعد از یک دهه اخت با عدم موفقیت اکنون در شرایطی است که می‌تواند برگ تازه‌ای به تاریخ خود اضافه کند و در آسیا نیز به موفقیت بزرگی دست یابد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که حرکت خود برای کسب موفقیت را از لیگ پانزدهم آغاز کردند، بعد از ناکامی عجیب در قهرمانی با توجه به آوراژ گل، لیگ گذشته را به مقام اول دست یافتند و در آسیا نیز توانستند به جمع هشت تیم برتر راه یابند.

فصل جدید نیز با همان موفقیت گذشته برای سرخپوشان همراه بود و آنها با صدرنشینی در هفته چهارم به کار خود خاتمه دادند تا با خیالی آسوده راهی لیگ قهرمانان آسیا و جدال سرنوشت ساز با الاهلی عربستان شوند. برانکو، بازیکنان، هواداران و مدیریت که پایه‌گذار مسیر تازه این تیم بوده‌اند اکنون امیدوارند با عبور از سد حریف عربستانی یک برگ تازه به تاریخ باشگاه اضافه کنند و کسب جام قهرمانی آسیا را در دسترس ببینند. با این حال عبور از حریف عربستانی و این مرحله نمی‌تواند چندان ساده انگاشته شود.

مسقط – استادیوم سلطان بن قابوس؛ گرما
پرسپولیس اولین حریفی که پیش روی خود می‌بیند گرمای غیرقابل تحمل عمان است. با توجه به مشکلات سیاسی بین دو کشور، پرسپولیس برای دیدار رفت استادیوم سلطان قابوس را به عنوان میزبان خود در ۳۱ مرداد انتخاب کرده است. دیداری که قرار است از ساعت ۲۰:۳۰ برگزار شود. در ساعت برگزاری بازی گرمای هوا ۳۴ درجه سانتی‌گراد خواهد بود و تا ۳۱ درجه کاهش خواهد یافت. این در حالی است که گرمای هوا در همان ساعت در تهران به ۲۸ درجه خواهد رسید.

غیبت کاپیتان، مصدومیت ماهینی
سیدجلال حسینی به دلیل محرومیت قادر به همراهی سرخپوشان در این دیدار نخواهد بود. مساله‌ای که باعث شده او در سفر به عمان سرخپوشان را همراهی نکند. حسین ماهینی نیز به عنوان کاپیتان دوم سرخپوشان دچار مصدومیت است و گفته می‌شود تا روز بازی شرایط حضور در ترکیب اصلی را به دست بیاورد. غیبت سیدجلال حسینی باعث خواهد شد تغییرات بزرگی نسبت به دیدار هفته گذشته مقابل سیاه جامگان در فاز دفاعی سرخپوشان شکل گیرد و قلب دفاعی این تیم به شجاع خلیل زاده و محمد انصاری سپرده شود و محرمی و ماهینی نیز در دو پست دفاع راست و چپ به میدان بروند.

عدم شناخت کافی از الاهلی 
الاهلی عربستان نیز همچون پرسپولیس خریدهای تازه‌ای در نقل و انتقالات داشته است که آنها را تیمی متفاوت نسبت به دور قبلی این رقابت‌ها می‌کند. با این حال بزرگترین تغییر در این تیم را می‌توان روی نیمکت آن دانست. حضور ربروف اوکراینی که علیرغم دیدارهای تدارکاتی زیاد نتوانسته هنوز به خواسته خود در تغییر تاکتیک این تیم دست یابد، یک مولفه مثبت برای برانکو ایوانکوویچ و تیمش محسوب می‌شود و باید دید آنها قادر خواهند بود از این مساله سود ببرند یا خیر.

مهدی طارمی – منشا
فارغ از تمام بحث‌هایی که شکل گرفته، مهدی طارمی خود را مهیای کورس دوباره آقای گلی می‌کند. مهاجم جنوبی سرخپوشان که اکنون با ۶ گل زده در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد، با امتیازات مثبتی که تا به اینجا کسب کرده، شانس بالایی نیز برای کسب عنوان مرد آسیا دارد که نمی‌خواهد به سادگی از آن عبور کند. با این حال گادوین منشا نیز خواهان حضوری فیکس در ترکیب این تیم است و می‌خواهد با گلزنی‌هایش توانایی‌اش را به رخ بکشد. خاموش کردن این حاشیه و به کارگیری مثبت از کیفیت این دو بازیکن می‌تواند پرسپولیس را به خواسته بزرگی برساند و عکس آن نیز نتیجه‌ای همچون جدال با سیاه جامگان برای این تیم به همراه دارد.

ورزش۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230468

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر