5

‘حبیب کاشانی’ :از کریمی به دلیل بازگشت به پرسپولیس که خانه اوست تشکر می کنم.

  • کد خبر : 2306
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۵

‘حبیب کاشانی’ روز شنبه پس از توافق با علی کریمی برای حضور در این تیم در جمع خبرنگاران گفت: از کریمی به دلیل بازگشت به پرسپولیس که خانه اوست تشکر می کنم. وی در خصوص مذاکرات صبح امروز با این هافبک ملی پوش اظهار داشت: مطالب خوبی در جلسه با کریمی بررسی شد که برای […]

‘حبیب کاشانی’ روز شنبه پس از توافق با علی کریمی برای حضور در این تیم در جمع خبرنگاران گفت: از کریمی به دلیل بازگشت به پرسپولیس که خانه اوست تشکر می کنم.
وی در خصوص مذاکرات صبح امروز با این هافبک ملی پوش اظهار داشت: مطالب خوبی در جلسه با کریمی بررسی شد که برای امضای قرارداد یک ساله ای با او به توافق رسیدیم و شماره ۸ را که متعلق به خود اوست به کریمی تقدیم کردیم. امیدوارم او بتواند در مدت حضور خود در پرسپولیس برای هواداران خوشحالی به ارمغان بیاورد.
کاشانی درباره مذاکرات قبلی با کریمی نیز گفت: پیش از این ما به توافقی نرسیده بودیم و تنها تلفنی با هم صحبت کرده بودیم، در جلسه صبح امروز نیز بحث راجع به قرارداد فقط حدود یک ربع طول کشید اما چون کریمی را خیلی وقت بود که ندیده بودم راجع به موضوعات مختلفی با هم گفت و گو کردیم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این باشگاه در آغاز فصل نقل و انتقالات گفت: پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد. ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم و برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا نیز چند بازیکن بزرگ جذب خواهیم کرد.
وی در خصوص جذب این بازیکنان تاکید کرد: جذب این بازیکنان بر اساس نظر کادر فنی تیم خواهد بود و قرارداد با کریمی نیز به این دلیل صورت گرفت که نام او در فهرست بازیکنان مورد نظر سه نفر از گزینه های مربیگری فصل آینده ما حضور داشت.
کاشانی تصریح کرد: اولویت برای ما انتخاب سرمربی است و بر اساس نظرات صاحبنظران و پیشکسوتان باشگاه، گزینه مناسبی را انتخاب خواهیم کرد.
وی در خصوص مذاکره دیگر بازیکنان قدیمی پرسپولیس مانند مهدی مهدوی کیا نیز گفت: ما بر اساس نیازهای کادر فنی بازیکنان را جذب خواهیم کرد اما ما افتخار می کنیم که همه قدیمی های پرسپولیس به این تیم باز گردند.
وی در خصوص استفاده از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در این باشگاه گفت:‌ ما پنج تیم داریم که در کادر فنی آنها به ۲۰ مربی نیاز است اما پرسپولیس حدود ۳۵۰ پیشکسوت دارد که امکان استفاده از توان و دانش تمام آنها وجود ندارد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص پیشنهاد حمید سجادی برای اداره وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: سجادی یکی از شخصیت های ممتاز ورزش ایران است و در گذشته نیز کمک های زیادی به پرسپولیس کرده است اما این باشگاه، مردمی است و با تغییر در مدیریت ورزش کشور هیچ تغییری در رویه آن به وجود نمی آید. البته امیدوارم هر کس در راس ورزش ایران قرار بگیرد به پرسپولیس کمک کند.
وی گفت: با توافقی که با سازمان تربیت بدنی داشتیم قرار بود شش میلیارد تومان کمک مالی دریافت کنیم که یک و نیم میلیارد آن هنوز پرداخت نشده است. رییس جمهور هم با توجه به لطفی که به پرسپولیس دارد به وزارت راه دستور داد که دو و نیم میلیارد تومان به ما کمک کند، اما هنوز این پول نیز پرداخت نشده است.
کاشانی تصریح کرد: در مدتی که در باشگاه پرسپولیس حضور داشته ام هنوز مشکل مالی نداشته ایم. امروز نیز سعی می کنیم تا با بازیکنانی که در فهرست فصل آینده ما حضور ندارند تصفیه حساب کنیم.
وی در پایان در خصوص مشورت با علی کریمی برای انتخاب سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: کار کریمی فقط بازی کردن است و من با پیشکسوتان این باشگاه برای این موضوع مشورت می کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر