1

شروع رویایی برای خرید جدید پرسپولیس؛ فقط یک پاس اشتباه

  • کد خبر : 230802
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

بشار رسن با وجود دقایق کوتاه بازی مقابل الاهلی، یکی از موفق‌ترین بازیکنان برانکو بود.

 

به گزارش وبسایت نود، نتیجه ضعیف پرسپولیس مقابل الاهلی و خوردن دو گل از عمر السومه، باعث شد برانکو دست به ریسکی بزرگ بزند و سه ستاره تیمش را همزمان از زمین بیرون بکشد. طارمی، مسلمان و احمدزاده از زمین بیرون رفتند و منشا، کامیابی‌نیا و بشار رسن وارد زمین شدند. بین سه ورودی برانکو، استفاده از بشار رشن غافلگیر کننده‌ترین تصمیم سرمربی پرسپولیس بود. بازیکنی که تا برای اولین بار، تجربه بازی در پیراهن پرسپولیس را پیدا می‌کرد.

رسن ۲۳ دقیقه در زمین بود و ۱۱ پاس داد، که فقط یکی از آن‌ها به هدف نرسید. آمار ۹۰٫۹ درصد پاس صحیح، که موفق‌ترین آمار بین همه بازیکنان پرسپولیس بود. رسن با وجود دقایق کوتاه حضورش در زمین، بیشتر از طارمی، علیپور، مسلمان و احمدزاده ضربه داخل چارچوب داشت و بیشتر از همه هافبک‌ها و مهاجمان تیمش از حریف خطا گرفت. علاوه بر پایه گذاری گل اول پرسپولیس، او یک پاس کلیدی هم داد که وارد دروازه نشد.

رسن با دوندگی بالا در سمت راست، دو بار هم مالکیت توپ را از الاهلی گرفت تا کارنامه‌ای کاملا موفق در این بازی داشته باشد. کارنامه‌ای که در ۲۳ دقیقه، روی کاغذ از همه دقایق حضور دیگر هافبک‌های سرخپوشان موفق‌تر بود و نتیجه را هم به نفع پرسپولیس برگرداند. بر خلاف پریموف، پلیانسکی و گولچ سه خرید خارجی ناموفق برانکو در فصل قبل، رسن در همان بازی اول توانست شروعی موفق در پرسپولیس داشته باشد. شروع موفقی که ادامه آن، یک برگ برنده به خط هافبک پرسپولیس در روزهای سخت اضافه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230802

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر