1

فرصت سه هفته ای به علیمنصور قبل از حکم اخراج

  • کد خبر : 230874
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰:۰۸

مصدومیت بازیکنان کلیدی استقلال مانند امید ابراهیمی و خسرو حیدری و نقش آنها در خروج آبی‌ها از بحران یکی از دلایلی است که استقلالی ‌ها را می‌تواند مجاب کند که به منصوریان با این بازیکنان فرصت دوباره‌ای بدهند

آخرین خبرها از باشگاه استقلال حکایت از این دارد که منصوریان فعلا در این تیم ماندنی است.
به گزارش تابناک ورزشی، با وجود باخت بسیار بد آبی‌پوشان مقابل پدیده و شعارهای سکوها علیه منصوریان گویا فعلا خبری از اخراج نیست. همچنین حرکات منصوریان در کنار زمین، که از آنها برداشت می‌شد این مربی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی استعفا خواهد داد و فعلا خبری از استعفا هم نیست. با منتفی شدن نسبی استعفا و اخراج، حالا خبر از ماندن این سرمربی به گوش می‌رسد.
خبر استعفا دیروز از طریق شبکه های اجتماعی منتشر شد و در نهایت مهاجری سرمربی پدیده تایید کرد که منصوریان به او گفته که استعفا می دهد اما ظاهرا پس از پایان بازی نظر منصوریان عوض شده و بازیکنان هم او را از استعفا منصرف کرده اند.
نظر افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال این بوده که تا هفته هشتم و تا بازی سپیدرود رشت به این مربی فرصت بدهد و این البته بر خلاف نظر برخی دیگر از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال است.
در واقع با این شرایط کادرفنی فعلی استقلال سه بازی پارس جنوبی، ذوب‌آهن و سپیدرود فرصت دارد تا این تیم را از بحران نجات بدهد. بعد از این سه بازی لیگ مجددا تعطیل خواهد شد و احتمالا اگر استقلال نتایج لازم را نگرفته باشد، مدیران باشگاه استقلال گزینه اصلی خود برای جانشینی این مربی را معرفی خواهند کرد. البته برای قطعی شدن وضعیت این تیم باید تا فردا و کنفرانس مطبوعاتی منصوریان منتظر ماند اما بعید به نظر می‌رسد که تا تعطیلی بعدی لیگ برتر اتفاق خاصی رخ بدهد.
مصدومیت بازیکنان کلیدی استقلال مانند امید ابراهیمی و خسرو حیدری و نقش آنها در خروج آبی‌ها از بحران یکی از دلایلی است که استقلالی ‌ها را می‌تواند مجاب کند که به منصوریان با این بازیکنان فرصت دوباره‌ای بدهند. خود منصوریان هم به افتخاری قول داده که با بازگشت مصدومان استقلال مثل امید ابراهیمی و خسرو حیدری و همچنین بازگشت پادووانی و اسماعیلی به ترکیب اوضاع استقلال بهتر خواهد شد.
منصوریان خودش هم می داند که وضعیت استقلال قرمز است و او روی لبه تیغ قرار دارد. اما تعطیلی لیگ به خاطر بازیهای ملی، آخرین فرصت او برای ریکاوری و بازگشت استقلال به وضعیت عادی خواهد بود. فرصتی که در صورت ادامه ناکامی برای منصوریان تمدید نمی شود!
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230874

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر