1

برخی در درون نظام نمی گذارند دلسوزان به مردم خدمت کنند

  • کد خبر : 230918
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس گفت: برخی در درون نظام نمی گذارند دلسوزان به مردم خدمت کنند و اینها به مثابه موش هایی هستند که به جان خرمن نظام افتاده اند.

احمد همتی - کراپ‌شده

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی صبح پنج شنبه در شورای اداری استان سمنان که با حضور وزیر دادگستری در سالن باران سرخه برگزار شد، ضمن بیان اینکه برخی در کشور اجازه نمی دهند که دلسوزان نظام خدمترسانی کنند، بیان کرد: امروز خطاب من افرادی هستند که در قالب مدافع انقلاب و اسلامی وارد می شوند. خوش بینانه این است که این افراد نمی فهمند و بد بینانه این که به خاطر منافعشان با همه چیز مخالفت می کنند.

وی افزود: باید با افرادی که به نام دلسوزی نظام در مقابل همه اقدامات می ایستند، مقابله کرد امروز زمانی است که همه می بایست در مقابله با این افراد بایستیم یک حرکت این افراد امروز می تواند تمام برنامه ریزی کشور را مختل کند

عضو خانه ملت گفت: ایران اسلامی میراث دار ۴۰ سال شهادت، ایثار و شهامت است لذا باید امروز بررسی کرد که نظام اسلامی با وجود شهدان رجایی، باهنر و … امروز در کجا ایستاده است؟ و حاصل این رشادت ها کجا است؟ آیا امروز ما راضی هستیم؟ آیا آمار ها این رضایت را نشان می دهند؟ این امر مربوط به افرادی است که حتی در قبل انقلاب نیز در شکل های مختلف نفوذی هایی در کشور بوده اند و همه شاهد بودند که چه بلایی بر سر کشور آوردند این امر هنوز نیز وجود دارند.

همتی بیان کرد: امروز متاسفانه افرادی هستند که در سیاست خارجی، مسائل اجتماعی، درمانی و … با یک اظهار نظر تمام برنامه های دولت را به تعویق می اندازند ما در مجموعه مجلس با وزرای کابینه دوازدهم مسائلی از این دست را مطرح کردیم و دقیقا دولت مردان نیز این امر را تائید می کنند که برنامه ریزی های صورت گرفته برای توسعه کشور با یک حرکت ناپخته و یک سخنرانی نقش برآب می شود.

وی افزود: باید این افراد مهار شوند امروز اگر نیاز است با این افراد برخورد شود، یا آنها را محدود کرد می بایست اقداماتی صورت گیرد لذا باید اقدامی کرد تا محصل آن چیزی باشد که شایسته نظام اسلامی است.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در بخش دیگری از سخنان خود، به مقوله مشکلات توسعه در سرخه پرداخت و بیان کرد: نکته مشخص در این شهرستان آن است که سرخه به آنچه شایستگی اش را دارد، نرسیده است به خصوص این امر در مقوله آب شرب به وضوح دیده می شود که امیدواریم در آینده بتوانیم کار اساسی را در این حوزه برای سرخه انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر