1

ابراهیموویچ یک سال دیگر در منچستریونایتد ماندنی شد

  • کد خبر : 230981
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

ستاره سوئدی شیاطین سرخ قراردادش را تا پایان فصل جاری با این تیم تمدید کرد.

زلاتان ابراهیموویچ

به گزارش افق نیوز و به نقل از نشریه سان انگلیس، زلاتان ابراهیموویچ که از ماه آوریل به دلیل پاره شدن رباط صلیبی‌اش خانه‌نشین شده و گفته می‌شود تا ماه ژانویه هم قادر به بازگشت به میادین نیست، قراردادش را برای یک فصل دیگر با من‌یونایتد تمدید کرد.

قرارداد زلاتان با شیاطین سرخ که تابستان سال گذشته آن را به عنوان بازیکن آزاد بست یک ساله با امکان تمدید آن برای سال دوم بود اما بعد از مصدومیت شدید وی شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه ژوزه مورینیو دیگر این بازیکن ۳۵ ساله را نمی‌خواهد که البته آقای خاص مدتی بعد آن را تکذیب کرد.

با این حال تا امروز خبری قطعی مبنی بر تمدید قرارداد ایبرا منتشر نشده بود اما امروز کاپیتان سابق تیم ملی سوئد با گذاشتن یک پست در صفحه توئیترش اعلام کرد که تا پایان فصل جاری در اولدترافورد می‌ماند.

ایبرا فصل گذشته در اولین فصل بازیگری‌اش در لیگ برتر انگلیس با من‌یونایتد قهرمان لیگ اروپا شد و امسال این شانس را دارد که تنها جامی که مهمترین جای خالی ویترین افتخاراتش است را با فتح لیگ قهرمانان اروپا پر کند. این در حالی است که شیاطین سرخ تابستان امسال یک مهاجم نوک جدید مانند روملو لوکاکو را از اورتون خریده و شماره ۹ ایبرا هم به او داده است. ابراهیمووویچ در بازگشتش به ترکیب شیاطین سرخ پیراهن شماره ۱۰ که بعد از رفتن وین رونی به اورتون بدون مالک است، به تن خواهد کرد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=230981

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر