1

اختلاف نظر با وزارت کار در دولت دوازدهم ادامه پیدا نمی‌کند/ ورود رئیس جمهوری برای حل اختلافات وزارت بهداشت و رفاه

  • کد خبر : 231055
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

وزیر بهداشت و درمان تاکید کرد: اختلاف‌‌نظر بر سر مسائل بیمه با وزارت کار در دولت دوازدهم ادامه پیدا نمی‌کند.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در توضیح برنامه وزارت بهداشت و درمان در دولت آتی برای رفع اختلاف‌نظرها بین وزارت بهداشت و درمان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه بیمه‌ها، گفت: پیش از ارایه لیست وزرای پیشنهادی به مجلس مذاکره دو جانبه‌ای بین من و وزیر تعاون پیرامون موضوعات و مشکلات مذکور انجام نگرفته است.

وی تاکید کرد: انشالله قرار نیست این اختلافات ادامه یابد زیرا علاوه بر اینکه وزرا و وزارتخانه‌ها آسیب دیدند، ما نیز از این حواشی خسته شده‌ایم، ادامه این روند به همکاران در این حوزه هم آسیب خواهد زد.

وزیر بهداشت و درمان دولت دوازدهم، تصریح کرد: در صورتی که سیاق دو سه سال گذشته ادامه یابد، بیم آسیب به مردم نیز می‌رود. در حقیقت تا پایان دولت یازدهم مردم تنها گرفتاری و اختلاف نظر بین دو وزارتخانه را می‌شنیدند اما متاثر نمی‌شدند زیرا طرح تحول سلامت بدون هیچ کاستی و بهتر از روز نخست تا پایان دولت ادامه یافت.

وی یادآور شد: با این حال ارائه دهندگان خدمات چون پزشکان، پرستاران، پیرا پزشکان، فروشندگان دارو و تجهیزات بیش از یک سال است که نتوانستند مطالباتشان را دریافت کنند. بنابراین ما به عنوان مدیران مجموعه و ارائه کننده‌های خدمت به زحمت بسیار افتادیم اما اجازه ندادیم مردم آسیب ببینند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه ادامه روند گذشته علاوه بر بیم خستگی وزرا، مردم را آزار می‌دهد، افزود: مردم از شنیدن این مسائل خسته شدند، لذا این مسائل در دولت دوازدهم برطرف شده و ادامه پیدا نخواهد کرد.

وزیر دولت دوازدهم با یادآوری اینکه مذاکره دو جانبه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از ارایه لیست پیشنهادی وزرا به مجلس صورت نگرفته است، گفت: پیش از ارایه لیست وزرای پیشنهادی، با رئیس جمهور این مباحث را به شکل شفاف‌تر مطرح کردم و امیدوارم با ورود ایشان به مسائل در شروع کار، مشکل حل شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=231055

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر