6

کنسرت فرزاد فرزین با عنوان «عاشقانه‌ها» طی روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ مرداد در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

  • کد خبر : 231269
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹

تازه ترین کنسرت فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ کشورمان به سرپرستی علی ثابت در حالی میزبان علاقه مندان و طرفداران این خواننده بود که وی این بار با استفاده از تکنولوژی «تری دی مَپینگ» تازه ترین قطعات خود را برای طرفدارانش در مرکز همایش های برج میلاد تهران اجرا کرد.

به نقل از رسانه نوا، تازه ترین کنسرت فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ کشورمان به سرپرستی علی ثابت در حالی میزبان علاقه مندان و طرفداران این خواننده بود که وی این بار با استفاده از تکنولوژی «تری دی مَپینگ» تازه ترین قطعات خود را برای طرفدارانش در مرکز همایش های برج میلاد تهران اجرا کرد.

فرزین در قسمتی از کنسرت با بهره گیری از تکنولوژی ۳D Mappingحس قدم زدن روی هوا را برای حاضرین در سالن تداعی کرد که این اتفاق با هماهنگی کامل و آمادگی او جذابیت دوچندان به خود گرفت. او که پیش از این هم برای کنسرت‌های خود از پرفرمونس‌های متنوعی تدارک دیده بود، این بار با استفاده از این تکنولوژی پا را فراتر گذاشت تا مخاطبان شاهد یک کنسرت با معیارهایی فراتر از آن‌چه در ایران معمول است، باشند.

«تابستونه»، «عاشقانه»، «هوای تو» از آلبوم «شخصی»، «آره آره» و «قلبم»، «اقیانوس»، «شوخی»، «باتو» از آلبوم «شلیک»، «عاشقانه» و «ماه عسل» از قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

محسن مسلمان، احسان علیخانی، مهدی گلستان، مهران مهام محمد امامی-تهیه کننده شهرزاد، علیشمس مهدی جهانی، مهدی مدرس، سهراب پاکزاد، سیاوش خیرابی، امیرمیلاد نیکزاد و یاحا کاشانی از مهمانانی بودند که طی شش سانس کنسرت در سالن

 

عکاس : امیرشکاری

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=231269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر