1

داورزنی: نامه وزیر ورزش زیر سوال بردن زحمات و اقدامات فدراسیون کشتی نیست

  • کد خبر : 231480
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱:۲۲

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: نامه وزیر ورزش موضوعی عادی است و زیر سوال بردن زحمات و اقدامات فدراسیون کشتی نیست.

 

خبرگزاری فارس: داورزنی: نامه وزیر ورزش زیر سوال بردن زحمات و اقدامات فدراسیون کشتی نیست/درباره پاداش AFC به پرسپولیس از طاهری سوال کنید

به گزارش افق نیوز/ محمدرضا داورزنی در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی والیبال نوجوانان در فرودگاه امام خمینی (ره) درباره کسب عنوان قهرمانی تیم ملی والیبال زیر ۱۹ سال در مسابقات جهانی بحرین اظهار داشت: در ابتدا قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان را تبریک می‌گویم، یکی از قدرتمندترین تیم ملی نوجوانان تاریخ کشور که آماده کردیم تیمی بود که نتایجش را دیدید که نشان دهنده قدرت تیم ملی نوجوانان بودند و آن‌ها با توجه به میانگین قدی ۱۹۸ سانتی‌متر پشتوانه خوبی برای تیم ملی والیبال خواهند بود.

وی افزود: تیم ملی والیبال امید هم با بدشانسی نتوانست در جمع ۴ تیم قرار بگیرد و حتی شانس قرارگرفتن روی سکو را داشتند و مجموعا این بچه‌ها و همچنین تیم دانشجویان قدرتمند ظاهر شده ‌اند و از اعتبار تیم ملی والیبال دفاع کرده‌اند.در آینده از تیم والیبال نوجوانان، ۶ الی ۷ نفر در تیم ملی خواهیم دید. ما باید برای سال آینده تیم دیگری را شناسایی کنیم و تیم دیگری را راهی مسابقات کنیم. تیم نوجوانان هم به رده جوانان منتقل خواهند شد و تعداد زیادی از آن‌ها در قالب یک تیم در یکی از باشگاه‌ها حضور خواهند داشت تا بتوانند انسجام خودشان را برای حضور در مسابقات آسیایی حفظ کنند.

داورزنی گفت: مردم این نگرانی را داشتند که تیم ملی والیبال بزرگسالان شاید پشتوانه خوبی ندارد که خوشبختانه تیم ملی نوجوانان نشان دادند که این گونه نیست و باتوجه به هدف‌گذاری که تیم ملی والیبال دارد و می‌خواهد در سال ۲۰۲۰ در جمع ۴ تیم برتر جهان قرار داشته باشد، این اتفاق انشاالله رخ خواهد داد.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: البته دو سه بازیکن از جمله «توخته» که در حدود ۱۶ سال سن دارد می‌تواند در تیم ملی نوجوانان شرکت کند اما تلاش فدراسیون این است که بازیکنان جدیدی در تیم ملی نوجوانان حاضر شوند تا خون جدیدی در تیم والیبال تزریق شود و پشتوانه خوبی داشته باشیم.

داورزنی درباره این سوال که وزیر ورزش نامه‌ای درباره عملکرد ضعیف کشتی‌گیران آزاد کار به وی زده و اینکه فدراسیون کشتی هم بیانیه‌ای در این باره منتشر کرده است، نظرش در این باره چیست؟، گفت: این طبیعی است که مقام عالی وزارت ورزش حساسیت نسبت به رشته‌های ورزشی مختلف داشته باشند. این به عنوان احساس مسئولیتی است که وزارت خانه در خودش می‌بیند و شخص وزیر که پاسخگوی همه سوالات درباره ورزش کشور هم در مجلس و هم در افکار عمومی است و این اتفاق یک اتفاق عادی است و چیز جدیدی نیست.

وی افزود: البته فدراسیون‌های مختلف درباره عملکردهای خود آسیب شناسی خود را انجام می‌دهند و عملکرد کشتی آزاد در تاریخ این رشته بی‌سابقه بود و این حساسیت را وزارت ورزش و جوانان داشت تا بررسی کند و این موضوع به معنای نادیده گرفتن زحمات و تلاش دوستان در فدراسیون کشتی نیست. مسئولیت ورزش کشور با وزارت ورزش است و پاسخگوی همه اتفاقات وزیر ورزش است و وزیر باید از مسئولیت قانونی خودش استفاده کند و اکثریت رشته‌های ورزشی یک روز، روز خوب دارند و روزی هم روز خوب ندارند، باید بررسی شود در جایی که باید تقویت شود، این کار انجام گیرد و در این باره آسیب‌شناسی شود. در کشتی اتفاقات خوبی رخ داده و در این چند سال خادم و همکارانش زحمات زیادی کشیدند و نامه وزیر به خاطر این است که نگاه جدی‌تری صورت گیرد که آیا نقطه ضعفی در جایی است وزارت ورزش به آن کمک کند. وزارت ورزش کنار همه فدراسیون‌ها است تا فدراسیون‌ها ماموریت‌های خود را به خوبی دنبال کنند و به دنبال این است که فدراسیون‌ها بهتر و زودتر به اهدافی که تعیین کرده‌اند برسند.

داورزنی عنوان کرد: نامه وزیر ورزش و جوانان به دنبال زیر سوال بردن زحمات و اقدامات مثبت فدراسیون کشتی نیست و دقیقا به خاطر این است که انتظارات و دغدغه مردم در این رشته که نکند در المپیک بعدی ما با افت مواجه شویم و حساسیت وزارتخانه به خاطر این است که ما در کنار فدراسیون کشتی قرار داشته باشیم. مدلی که در برخی رسانه‌ها مطرح شد خیلی پسندیده نیست و ما اقدام معمولی انجام دادیم و من قاطعانه می‌‌گویم که به دنبال کمک هستیم تا نقاط ضعفی اگر وجود دارد، برطرف شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که ای اف سی به پرسپولیسی‌ها گفته‌ برای دریافت پاداش لیگ قهرمانان آسیا، آن‌ها با چمدان‌ بیایند تا این پاداش را دریافت کنند، گفت: در این باره باید از مدیر عامل پرسپولیس سوال کنید، درخصوص مسائل مربوط به باشگاه‌های فوتبال از مدیران عامل سوال کنید، شان وزارت ورزش نیست که وارد موضوعات داخلی باشگاه‌ها شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=231480

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر