1

طرح جهیزیه ایرانی با اقساط ۱۲ماهه و حداقل کارمزد

  • کد خبر : 231487
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱:۲۸

معاون بازرگانی اتحادیه اسکاد بیان کرد: پروژه جهیزیه ایرانی، با هدف بسط و ترویج استفاده از کالاهای تولید داخل و تسهیل ازدواج جوانان به همت بخش تعاون در حال اجرا است.

طرح جهیزیه ایرانی

افق نیوز/شهرام کرمی، معاون بازرگانی اتحادیه سراسری تعاونی های مصرف کارکنان دولت اسکاد با اشاره به طرح بسته های جهیزیه ایرانی برای حمایت از تولید گفت:طرح بسته‌های جهیزیه ایرانی برای حمایت از تولید داخلی و تسهیل ازدوداج جوانان بوده و گروه‌های کالایی متنوعی که همه آنها از تولیدات داخلی هستند، در این سبدها  گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه سبدهای کالایی به ارزش ۷ تا ۲۰میلیون تومان در نظر گرفته شده که هر سبد، نیاز اولیه هر زوج را تأمین می‌کند، متقاضیان می‌توانند با توجه به سلیقه‌شان و نیازی که دارند نسبت به تأمین جهیزیه به فروشگاه‌های اسکاد مراجعه کنند و بنابر سلیقه و قدرت مالی خود نسبت به انتخاب کالا از تولیدات استاندارد و با کیفیت ایرانی اقدام کنند.

کرمی با بیان اینکه این طرح ویژه ی کارکنان شاغل و بازنشسته کشوری و لشگری است ادامه داد: حداقل کارمزد، اقساط بلندمدت و حمل رایگان از جمله تسهیلاتی است که برای تعاونی‌ها در نظر گرفته شده است. پروژه جهیزیه ایرانی، با هدف بسط و ترویج استفاده از کالاهای تولید داخل و تسهیل ازدواج جوانان به همت بخش تعاون در حال اجرا است.

معاون بازرگانی اتحادیه اسکاد درباره استقبال از این طرح گفت: حدود یک سال است که این طرح آغاز شده است اما  استقبال در حد متوسط بوده است.

وی درباره نشانی و آدرس شعب و نمایشگاه مرکزی اسکاد که  در حال حاضر آماده ارائه خدمات هستند،گفت:  ابتدای خیابان توانیر، نبش خیابان برزیل، فروشگاه اسکاد که تمام روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا۱۰ شب سرویس‌دهی می‌کند، خیابان انقلاب بین خاقانی و مفتح (ایستگاه دروازه دولت) بن‌بست رجبلو، فروشگاه اسکاد که از ۹ صبح تا ۵ بعد ازظهر باز است، خیابان رسالت خیابان دردشت خیابان ۷۲ شرقی پلاک۴۲ تعاونی مصرف کارکنان شهرداری منطقه ۸ از ساعت ۹ صبح الی شش بعد از ظهر، دفتر مرکزی که در جاده مخصوص کرج، کیلومتر ۱۰، مقابل بیمه البرز، خیابان شهید عاشری، شماره ۱۰ساختمان اسکاد قرار دارد. از ساعت۸ صبح الی ۴ بعد از ظهر آماده ارائه خدمات و پاسخگوئی اعضاء است.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=231487

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر