1

جاده های ایلام برای اربعین امسال تکمیل شوند

  • کد خبر : 232320
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

رئیس پلیس‌راه استان ایلام گفت: اگر جاده‌های استاندارد داشته باشیم شاهد کاهش چشمگیر بار ترافیکی و حوادث رانندگی در زمان اربعین خواهیم بود.

رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به وضعیت جاده های استان برای اربعین ۹۶، گفت: از اتمام همایش بزرگ اربعین سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی درزمینه های مختلف راه از جمله تعریض و چهار بانده کردن راه‌های استان و محور اربعین صورت گرفته اما هنوز تکمیل‌نشده‌اند و نیاز به اقدامات جدی‌تری برای بهره‌برداری هستند.

 

سرهنگ رضا  همتی‌زاده بابیان اینکه از مسئولان درخواست داریم پیمانکاران جاده ساز و محور اربعین در استان ایلام موردتوجه جدی قرار بگیرند و اعتبار در اختیار آن‌ها قرار دهند تا سریع کار کنند افزود: اگر حمایت جدی از پیمانکارانی که در جاده استان مشغول کار هستند شود تا اربعین بخش بزرگی از مشکلات و جاده‌ای استان رفع می شود.

 

همتی زاده مهم‌ترین دغدغه مسئولان و پلیس را بحث ترافیک، تردد و مدیریت خودروها زائران دانست و تصریح کرد: اگر جاده‌های استاندارد داشته باشیم شاهد کاهش چشمگیر بار ترافیکی و حوادث رانندگی و اربعینی منظم خواهیم بود.

 

رئیس پلیس‌راه استان ایلام بابیان اینکه پل هوایی و روگذر و زیرگذر میدان ارغوان شهر ایلام تا اربعین امسال تکمیل و مورد استفاده قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: ایجاد این پل هوایی نقش بسیار مهمی در جلوگیری از گره ترافیکی در ورودی شهر ایلام در اربعین دارد.

 

وی ادامه داد: در زمینه جاده‌سازی و چهار بانده کردن مسیر تردد زائران اربعین از محور حمیل- شباب- ایلام –مهران و اسلام‌آباد- ایوان-ایلام- مهران اقدامات در حال انجام است که امیدواریم تا اربعین تکمیل شود و اگر این مسیرها نرسند قطعاً شاهد گره ترافیکی در اربعین خواهیم بود.

 

همتی زاده رفع نقاط حادثه‌خیز و نصب اعلائم هشداردهنده در سطح جاده‌های استان برای اربعین را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: از دستگاه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درخواست داریم به این مهم توجه جدی کند چرا اگر اعلائم راهنمایی و رانندگی در سطح جاده‌ها با اندازه کافی باشد قطعاً حوادث رانندگی کمتری رخ خواهد داد.

 

رئیس پلیس‌راه استان ایلام با تأکید بر اینکه در ایام اربعین نیرو تجهیزات کنترل و پایش جاده‌ای استان در ایلام مستقر می‌شود گفت: یک تخلف رانندگی ممکن است جان و مال مردم را تهدید کند و ضربه جبران‌ناپذیر وارد کند لذا در برخوردها با هیچ‌کسی تعارف نداریم.

 

وی بابیان اینکه از رانندگان و زائران اربعین درخواست داریم با صبر حوصله رانندگی کنند تا سفری خوش و زیارتی خاطره‌انگیز برای خود خانواده رقم بزنند افزود: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه ضامن سلامت جان و مال رانندگان و سرنشینان است.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=232320

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر