3

کمبود پزشک متخصص در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

  • کد خبر : 232348
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

رئیس بیمارستان شهبد بهشتی یاسوج گفت: این بیمارستان کمبود پزشک طب اورژانس، مغز و اعصاب، رادیولوژی و بیهوشی روبه‌رو است.

ذاکر سعیدی‌نژاد رئیس بیمارستان شهبد بهشتی یاسوج  گفت:در زمینه نبود پزشک متخصص بیهوشی با چالش مواجه بوده و در زمینه متخصص رادیولوژی مشکل داریم هرچند متخصص رادیولوژی به اندازه کافی در استان داریم ولی تعهداتشان به دولت تمام شده است.

وی با تاکید بر اینکه فوق تخصص آی سی یو نداریم، عنوان کرد: در زمینه راه اندازی بخش پیوند کلیه پیگیر هستیم و در زمینه پزشک متخصص این مهم در استان هیچ مشکلی نداریم که امیدواریم پیگیری‌های انجام شده بزودی منتج به نتیجه شود.

سعیدی‌نژاد از کاهش اعزام بیماران به خارج از استان خبر داد و افزود: در سنوات گذشته سالانه به طور میانگین ۶۰ بیمار اعزامی به خارج از استان داشتیم که این تعداد در سال گذشته به ۱۴ مورد رسید.

رئیس بیمارستان شهبد بهشتی یاسوج ابراز کرد: روزانه ۸۰۰ نفر به بیمارستان شهید بهشتی مراجعه که از این تعداد ۷۰۰ نفر در بخش سرپایی و ۱۰۰ مورد نیز در سایر بخش‌ها درمان می‌شوند.

سعیدی‌نژاد با تاکید بر اینکه مهترین مشکل این بیمارستان عدم رعایت نظم توسط مردم است، ادامه داد: در برخی مواقع هنگام ورود یک بیمار تصادفی بیش از ۱۰۰ نفر همراه بیمار وارد بیمارستان می‌شوند که ارائه خدمات را به بیماران با مشکل روبه‌رو می‌کند.

وی تصریح کرد: ۸۵۰ پرسنل بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بابت پرداختی‌ها غیر مستمرهمچون کارانه و اضافه کار ۲۵ میلیارد تومان طلب دارند که به نوعی طی ۸ ماه گذشته هیچ دریافتی غیر مستمری نداشتند و البته بیش از این میزان از بیمه‌ها طلب داریم.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=232348

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر