1

توپی که کی‌روش می‌خواهد گل کند+تصویر

  • کد خبر : 232385
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲

سرمربی ایران پس از پایان رقابت های انتخابی از برنامه خود برای جام جهانی گفت و از فدراسیون خواست تا او را در راه تحقق این اهداف کمک کند.

به گزارش افق نیوز، با پایان پذیرفتن بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، حالا سرمربی تیم فوتبال ایران از برنامه های خود برای این رقابت ها می گوید. او پس از دیدار با روسیه گفت:« با تمام احترامی که برای رئیس فدراسیون قائلم، می توانم به شما بگویم که چه مطالبی به او گفتم. بازی های مقدماتی امروز برای ما رسما به پایان رسید. به تاج گفتم این دفعه آخری است که شما از زبان من درباره برنامه ریزی صحبتی را می شنوید و بعد از آن هیچ صحبتی درباره برنامه ریزی نخواهم داشت. زیرا به این مساله پی بردم که هر بار به دنبال برنامه بهتر هستیم، در آخر اینگونه به نظر می آید که من آدم بدی هستم. هیچ وقت هیچ چیزی را برای خودم نخواستم؛ اما در رسانه ها من فرد بدی منعکس شدم. به رئیس فدراسیون گفتم و به شما هم می گویم، دیگر روی من و تعهد من برای جنگیدن روی این برنامه ها حساب نکنید.»

با این حال از این پس برنامه کادر فنی ایران برای جام جهانی است و نتیجه ای که شاید برای اولین بار اتفاق بیافتد. حضور در جام جهانی دیگر اولین دغدغه فوتبال ایران نیست و کی روش می خواهد در این رقابت ها نتیجه هم بگیرد. با این حال او برنامه هایی مدون دارد که تاکید می کند تا از آن حمایت شود.

 

 

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=232385

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر