3

مادر شهید جنگجو در روز تشییع پسرش دار فانی را وداع گفت

  • کد خبر : 232553
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

پس از اینکه پیکر شهید نوجوان، حسن جنگجو پس از ۳۴ سال، شناسایی شده و صبح امروز در تبریز تشییع شد، مادر این شهید پس از سال‌ها تحمل فراق، در تبریز به فرزند شهیدش پیوست.

پس از اینکه پیکر شهید نوجوان، حسن جنگجو پس از ۳۴ سال، شناسایی شده و صبح امروز در تبریز تشییع شد، مادر این شهید پس از سال‌ها تحمل فراق، در تبریز به فرزند شهیدش پیوست.

بر اساس این گزارش، حسین جنگجو برادر شهید در مورد آخرین وضعیت مادر شهید و چگونگی رساندن خبر شناسایی حسن گفته بود: متاسفانه مادرم حالش خوب نبود و هوشیاری نداشت. در بخش آی سی یوی بیمارستان شهریار تبریز بستری شد که در این ۱۸ روز که از خبر شناسایی پیکر حسن پس از ۳۴ سال می‌گذرد، ما صبر کردیم تا حال مادر بهتر بشود و با چشم‌های خودش ببیند که حسن برگشته به خاطر همین برگزاری مراسم تشییع را عقب انداختیم اما متاسفانه حال مادر بهتر نشد و دیگر تصمیم گرفتیم که بدون حضور ایشان مراسم تشییع و خاکسپاری را انجام بدهیم.

این تصویر شهید حسن جنگجو تصویر سال‌​های سال نماد مقاومت و ایثار بوده. نماد استقامت و شجاعت جوانانی که راهشان هنوز که هنوز است ادامه دارد و عشق شان سینه به سینه منتقل می‌​شود. حسن جنگجو سه سال بعد از به ثبت رسیدن این تصویر، در عملیات خیبر مفقود الاثر شد. دوری او و خانواده​اش، از همان اسفند سال ۶۲ آغاز شد و تا همین دیروز ادامه داشت؛ تا همین دیروز که خانواده اش بعد از ۳۴ سال پیکر او را در تابوتی پرچم پوش تحویل گرفتند و دیدارشان بعد از ۴۰۸ ماه چشم انتظاری تازه شد. تا همین امروز که قرار است پیکر پاکش را در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک بسپارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=232553

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر