2

محمد دادگان از معاونت ورزشی دانشگاه آزاد رفت/ پهلوان از سمتش استعفا کرد

  • کد خبر : 232987
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹

محمد دادگان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال که از پاییز ۹۲ در سمت معاونت ورزشی دانشگاه آزاد فعالیت می کرد، با تغییر و تحولات مدیریتی این دانشگاه در نهایت استعفا کرد.

محمد-دادگان-از-معاونت-ورزشی-دانشگاه-آزاد-رفت-پهلوان-از-سمتش-استعفا-کرد

به گزارش  افق نیوز/ دیروز مراسم تودیع محمد دادگان برگزار شد اما نکته جالب این بود که در این مراسم معارفه ای در کار نبود و محمد دادگان بدون اینکه جانشینش مشخص شود، تودیع شد.

دادگان از امروز دیگر در سر کارش حاضر نشد و میزش را تحویل داد.

محمد دادگان پس از برکناری میرزاده رئیس قبلی دانشگاه آزاد و حتی تعیین سرپرست و انتخاب فرهاد رهبر به عنوان رییس جدید دانشگاه آزاد، دو سه باری از سمتش استعفا داده بود که مدیریت دانشگاه آزاد با استعفا مخالفت کرده بود اما پس از تبدیل شدن معاونت ورزشی به اداره کل، دادگان برای بار چندم استعفا داد و این بار مثل اینکه ریاست جدید دانشگاه آزاد هم خیلی زود با استعفای دادگان موافقت کرده است.

محمد رضا پهلوان مدیرکل ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد که از دوستان نزدیک محمد دادگان است و در دوران ریاست دادگان در فدراسیون، دبیرکل فدراسیون فوتبال بود هم امروز از سمتش در دانشگاه آزاد استعفا کرد اما قرار است تا آخر هفته کارهای مربوط به تیمهای دانشگاه آزاد در لیگ های مختلف و چند اعزام را انجام دهد.

با توجه به تغییر ساختار در دانشگاه آزاد و تبدیل شدن معاونت ها به اداره کل، تغییر و تحولات مدیریتی زیادی در دانشگاه آزاد رخ داده است. پس از تغییر ریاست دانشگاه آزاد هم در راستای کاهش بودجه ورزش دانشگاه آزاد، تیم بسکتبال دانشگاه آزاد که قدیمی ترین تیم فعال بسکتبال ایران بود در یک اتفاق عجیب منحل شد.

از حمید سجادی مدیرعامل سابق باشگاه سایپا و گزینه محمود احمدی نژاد برای وزارت ورزش در دولت دهم، به عنوان جانشین محمد دادگان در اداره کل ورزشی دانشگاه آزاد یاد می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=232987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر