4

تسریع در امور اداری متقاضیان از الویت های کارگزاری مسکن مهر پردیس است

  • کد خبر : 233290
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

معاون مالی و پشتیبانی شرکت عمران پردیس گفت: در تلاشیم با اصلاح سازوکارهای اداری ، مدت زمان تحویل واحد های متقاضیان را به حداقل برسانیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش افق حسین ساویز معاون مالی و پشتیبانی شرکت عمران شهر جدید پردیس صبح امروز درحاشیه بازدید از کارگزاری مسکن مهر این شهر با بیان اینکه اهتمام جدی در راستای تکمیل وتحویل پروژه های مسکن مهر شهر پردیس کاملا مشهود است اظهار داشت : با برنامه ریزی اساسی شرکت عمران و با سرعت هرچه تمام این روند پیش می رود و بدون تردید اساس موفقیت یک سازمان طرح برنامه و ترسیم چشم انداز است که از این جهت برنامه های تکمیل پروژه های شهر جدید پردیس در طی سالهای اخیر سرعت چشمگیری به خود گرفته است .

وی با اشاره به این مطلب که سازوکار لازم در خصوص تحویل واحد ها زمان بر هست افزود : با ترمیم خلأ موجود در بخش های مختلف کارگزاری در تلاشیم تا این نقیصه را به حداقل برسانیم .

معاون مالی و پشتیبانی شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه تکمیل پروژه مسکن مهر نیازمند نگاه کلان همه دستگاهای مرتبط به این موضوع هست همچنین تصریح کرد ؛ باید نگاه تک بعدی در ساخت مسکن به نگاه فرا بخشی تغییر یابد چرا که روند ساخت مسکن بیش از ۱۷ دستگاه دولتی را درگیر خود می کند.

گفتنی است حسین ساویز معاون مالی و پشتیبانی شرکت عمران شهر جدید پردیس ، صبح امروز با حضور در جمع متقاضیان مسکن مهر در محل کارگزاری ضمن قرار گیری در جریان روند رسیدگی به امور متقاضیان ، دستورات لازم به بخش های مختلف را در راستای تسریع در امور متقاضیان صادر کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=233290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. فاز ۳ پردیس نیاز به توجه جدی ؛ به شرح زیر ؛ دارد:
    ۱- بازبینی استحکام بنا در مجموعه ها مثلا سرو های ۱ و ۲ و …..؛ زیرا برخی از بلوکهای این مجموعه سالهاست نیمه ساز رها شده بودند و فرسودگی در آنها به وضوح دیده میشود.
    ۲- بعضا ؛ مبلغ دریافتی از طرف انبوه ساز از متقاضیان و خریداران تا سه برابر بیشتر بوده است. این موضوع با ترفندهایی از طریق اتحاد و همکاری بین بعضی از پیمانکاران و شرکت انبوه ساز و دلالان محلی؛ بطور مستقیم؛ درشهر پردیس اتفاق افتاده است.
    ۳- بعضی از انبوه سازان با فروش مستقیم مسکن مهر به هموطنانمان؛ ابتدا واحدی آماده و تکمیل شده را نشان داده و فروخته اند و پس از تاخیر زیاد و به هنگام تحویل آن مشخص شده است که واحد مذکور تقلبی بوده است و واحدی جدید و نیمه ساز در بلوک دیگری که قابل فروش هم نبوده تحویل داده اند.
    ۴ و ……………….

    رشد مشکلات فراوانی از این دست ؛ در مسکن مهر پردیس؛ نتیجه و ناشی از نبودن بازرسی و پاسخگویی به موقع و سریع به خریداران بوده است. اغلب نارسایی ها ؛ سوء استفاده هایی است که همگی ؛ از طرف فرصت طلبان ؛ به دولت نسبت داده میشود ولی واقعیت آن ریشه در تقلب و سود جویی آنها دارد. آشفتگی در مسکن مهر و کنار کشیدن دولت از نظارت جدی بر این معظل و عدم شفافیت در رسیدگی ها و بی تفاوتی نسبت به برگرداندن حقوق مردم و نبود مجازات متقلبان ؛ باعث گستاخی تباه کنندگان جقوق مردم و رونق تقلب و دلالی در بازار مسکن مهر پردیس شده است .
    رسیدگی قاطع به مشکلات جاری و گذشته و شفاف سازی ؛ یکی از عوامل سالم سازی روند حل مشکلات پردیس است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر