2

افتتاح بیش از ۳۲۰۰ واحد مسکن مهر فازهای ۸ و ۱۱ پردیس

  • کد خبر : 233339
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

مسکن مهر پردیس تعداد ۳ هزار و ۲۱۸ واحد مسکن مهر واقع در فازهای ۸ و ۱۱ پردیس با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و مسئولین این شهر جدید افتتاح و به متقاضیان تحویل داد.

به گزارش افق روزگذشته ۲۶ شهریورماه تعداد ۳ هزار  و ۲۱۸ واحد مسکن مهر واقع در فازهای ۸ و ۱۱ شهر جدید پردیس با حضور حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، احمد اصغری‌مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن‌مهر ، مصطفی کواکبیان و ابوالفضل سروش نمایندگان مجلس شورای اسلامی و علی اصغر جاودان فر مدیر مسکن مهر پردیس و دیگر مسئولین شهر جدید پردیس  افتتاح شد.

 

 

 

 

 

براساس آمار موجود ۲۰۰۶ واحد این واحدها مربوط به محله آرمان‌شهر دره آرا در فاز ۱۱، ۴۱۴ واحد متعلق به محله دنای دره‌بهشت در فاز ۸، ۳۷۰ واحد در محله الوند دره بهشت در فاز۸، ۳۴۰ واحد متعلق به محله جولیان دره بهشت در فاز ۸ و۸۸ واحد در محله الوند این فاز اعلام شده است.

گفتنی است در آئین افتتاح امروز مرکز آموزشی ۱۰ کلاسه آیت‌اله مهدوی کنی، مرکز آموزشی آیت‌اله هاشمی رفسنجانی با برخورداری از ۱۶ کلاس درسی و مسجد علامه محمدتقی جعفری نیز در محله سبلان فاز ۸ شهر جدید پردیس به افتتاح رسید.

 

 

 

 

 

این در حالی است که طاهرخانی دربازدید اخیر خود از پروژه‌های آماده افتتاح پردیس گفت: به دلیل اهمیت ویژه پردیس اولین بازدید را از شهر جدید پردیس شروع کردیم. گستردگى پروژه‌هاى پردیس باعث شده وزیر راه و شهرسازى از دولت بخواهد به این شهر فراتر از وزارت‌خانه نگاه کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید پردیس با بیان اینکه ساخت ساختمان‌هاى فاخر در شهرهاى جدید باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: الگوهاى زیست محیطى و چگونگى مصرف بهینه انرژى باید در دستور کار باشد و بحران کمبود آب جدى است.

طاهرخانی ادامه داد: توجه به کیفیت زندگى مردم در شهرهای جدید با همکارى با شهردارى‌ها تسهیل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=233339

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر