3

خرید اینترنتی بهترین قرص های لاغری در داروخانه آنلاین مثبت سبز

  • کد خبر : 233449
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

رپرتاژ آگهی // انواع قرص های لاغری و تاثیرات آن

انواع قرص های لاغری و تاثیرات آن

قرص های لاغری چقدر تاثیرگذار هستند؟ آیا می توان تنها با خوردن منظم یک یا چند قرص لاغری، به وزن مورد نظر رسید؟ آیا این قرص ها موجب بروز یبوست می شوند؟

این ها و هزاران سوال دیگر ممکن است در ذهن افراد دارای اضافه وزن ایجاد گردد. در این مطلب سعی داریم، علاوه بر معرفی بهترین قرص لاغری از داروخانه اینترنتی مثبت سبز، پیرامون این قرص ها اطلاعات بیشتری را با شما در میان بگذاریم…

تعریفی جامع از چاقی:

چاقی یک بیماری مزمن است که اضافه وزن غیر طبیعی بدن تعریف می شود، که اثرات بسیار مخربی بر روی سلامت انسان دارد.

راه های خلاصی از اضافه وزن:

شاید تکراری ترین بحث در حوزه سلامت، بخصوص در روزگار اخیر، بحث پیرامون چاقی، اضافه وزن و راه های خلاصی از آنها بوده است. همه ما کم و بیش می دانیم که فعالیت و ورزش حتی پیاده روی، درکنار داشتن رژیم غذایی صحیح می تواند تناسب اندام را به ارمغان آورد.

ننوشیدن مایعات بین غذا، حذف نمک و چربی اضافی، خوردن سالاد پیش از غذا، خوب جویدن و حذف مواد غذایی پر نشاسته، کم کردن ریزه خواری و خوردن بیشتر میوه جات و… از عمده راهکارهای خلاص شدن از شر چاقی می باشد.

مبحث مهمی به نام شاخص توده بدن:

شاخص توده بدنی یا (BMI (body mass index سنجشی آماری برای مقایسه وزن و قد یک فرد است. دانستن نحوه محاسبهو به دست آوردن عدد شاخص توده بدنی، درکنار موارد مهمی چون جنسیت، سن و… زیر نظر متخصص می تواند به شما در مسیر کاهش وزن بسیار کمک کند. در این رابطه مطالعه مقاله “شاخص توده بدنی یا BMI” را در کنار دیدن ویدیوی آنبه شما پیشنهاد می دهیم.

قرص های لاغری:

گاهی افراد با وجود مراعات موارد ذکر شده، باز هم نمی توانند به وزن ایده آل خود برسند، در این حال است که مصرف انواع مرغوب قرص های لاغری می تواند موثر واقع گردد.

حال در میان مکمل های گیاهی سایت داروخانه مثبت سبزبرخی از موارد پر تقاضا را با هم به لحاظ کیفیت و مواد تشکیل دهنده، بررسی می کنیم:

کپسول اسلیم فول سبز دارو (sabzdaru Slim):

کپسول اسلیم فول سبز داروبا ترکیبات گیاهی موثر، موجب سوختن چربی اضافه بدن شده و میل شما به شکر و شیرینی را کاهش می دهد. این محصول در کنار یک برنامه مناسب رژیم غذایی، در کاهش وزن بسیار کارآمد خواهد بود. در روش مصرف این کپسول ۶۰ عددی آمده است که دو کپسول، سه بار در روز و همراه با غذا میل گردد.

قرص گرین تیدین دینه (Dineh Green Tea Din):

این محصول در بسته بندی ۵۰ عددی، کاهنده وزن، کلسترول و تری گلیسیرید می باشد. مصرف برگ چای سبز دارای اثرات مثبت در سلامت قلب و عروق است. مواد موثر آن مانند پلی فنل ها ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می دهند. در نتیجه قرص گرین تیدین در پیشگیری از تصلب شرایین و بیماری های قلبی و کاهش ریسک ابتلا به سرطان مفید و موثر می باشد.

کپسول لاغری تن لس سلامت گستر آرتیمان (Artiman Tan Less Weight Less):

محصول ۶۰ عددی با استفاده از ترکیبات گیاهی شامل زیره سیاه، زنیان، کرفس و چای سبز به کاهش وزن کمک می کند. این کپسول از طریق افزایش سوخت و ساز و کاهش جذب کالری در بدن باعث چربی سوزی خصوصا در ناحیه شکم و پهلو شده و ضمن کاهش اشتها در کاهش چربی خون نیز موثر می باشد.

کپسول سی ال ای تونالین وبر نچرالز (Webber Naturals CLA Tonalin):

کپسول سی ال ای تونالین وبر نچرالزیک چربی سوز سالم و طبیعی بدون هیچ گونه عارضه برای کمک به کسانی که بدنبال چربی سوزی و کسب توده های عضلانی هستند، می باشد. در روش مصرف این محصول ۶۰ عددی آمده است که ۳ عدد کپسول ژلاتینی سی ال ای تونالین را ۳ بار در روز و یا مطابق دستور پزشک مصرف گردد.

نکات مهم:

  • حتما در حین مصرف انواع قرص های لاغری، فعالیت خود اعم از ورزش یا حتی پیاده روی را افزایش دهید.
  • خوردن این قرص ها به شما این مجوز را نمی دهد که رژیم غذایی نامناسبی داشته باشید.
  • زمانی که قرص های لاغری را مصرف می کنید، مایعات به مقداری زیاد بنوشید!

خرید اینترنتی آسان در داروخانه مثبت سبز

 

داروخانه مثبت سبز

داروخانه مثبت سبز

داروخانه مثبت سبز را می توان بدون اغراق پیشگام در عرصه فروش اینترنتی محصولات حوزه سلامت دانست.

در دنیایی زندگی می کنیم که هر روز سبد خریدمان متنوع تر و اطلاعاتمان درباره بهترین و کارآمد ترین محصول، کاهش می یابد. اکثر افراد در هیاهوی برندهای مختلف گیج و سردرگم می شوند و نمی دانند که بودجه خود را چگونه به کالاهای ناشناس اختصاص دهند.

گفتنی است برندهای مختلف هم به دلیل آنکه نیازهای افراد، متنوع شده است، با قدرت های مختلف بروز کرده اند. آلودگی هوا، شوینده های مختلف و بیماری های گوناگون، موجب شده اند تا برندهای مختلف، محصولاتی خاص در جهت درمان و بهبود این مشکلات روانه بازارهای داخلی و جهانی کنند.

همه ما تجربه درگیر شدن در ازدیاد داروخانه ها را داریم، در حالی که متصدی داروخانه میل به پاسخگویی ما جهت رفع نیازمان را داشته اما حجم مراجعه کننده هایی که غالبا بیمار و کم حوصله هم هستند، اجازه ایجاد مکالمه ای مناسب را نمی دهد.

در گذشته برندها محدود و آزمون پس داده بودند و به طبع آن انتخاب راحت تر بوده است. این روزها به علت تعدد برندهای مختلف و محصولات شبیه به هم، سردرگمی میان افراد با تنوع مشکلات هر فرد، به وجود آمده است.

چه بسیار افرادی که به عنوان مثال پوست مختلط و چربی داشته اند اما درگیر تبلیغ خاص یک برند، محصولی که برای پوست های خشک ساخته شده است را با هزینه زیاد خریداری نموده بدون آنکه به وی مشاوره صحیح داده شود.

نکته جالب و قابل اتکا آن جاست که برای هر محصول، تمام اطلاعات لازم به روشنی درج گردیده است. اطلاعاتی اعم از مواد تشکیل دهنده، نحوه مصرف، خواص مواد داخل محصول به صورت جز به جز و…

داروخانه مثبت سبز به عنوان داروخانه ای آنلاین، در راستای رفع این مشکل، با برقراری سایتی جامع و کامل، با امکان خرید اینترنتی و از بین بردن مشکلات مراجعه حضوری، بهترین و با کیفیت ترین محصولات پرتقاضا را در دسترس شما عزیزان قرار داده است.

همچنین درون داروخانه مثبت سبز مجله پزشکی مثبت سبز به روزترین و متداول ترین مشکلات و معضلات جسمی، روحی، جنسی و… را در غالب مقالاتی جذاب و گیرا جهت تکمیل اطلاعات افراد به نمایش گذاشته است.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=233449

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر