1

رمزگشایی آیت‌الله جنتی از همه‌پرسی اقلیم کردستان

  • کد خبر : 233461
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا می خواهد کردستان را تجزیه کنند و از دل آن یک اسراییل دیگر به وجود آورد و ما باید مواظب باشیم که خواست آمریکا در این زمینه به جایی نرسد که البته به جایی نمی رسد و ما نیز باید از مردم آن منطقه حمایت کنیم.

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا می خواهد کردستان را تجزیه کنند و از دل آن یک اسراییل دیگر به وجود آورد و ما باید مواظب باشیم که خواست آمریکا در این زمینه به جایی نرسد که البته به جایی نمی رسد و ما نیز باید از مردم آن منطقه حمایت کنیم.

به گزارش اینسا، آیت‌الله احمد جنتی در سخنرانی افتتاحیه سومین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) با اشاره به درپیش رو بودن هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: همه ما و مخصوصاً مجلس خبرگان وظیفه داریم که در این زمینه کوشا باشیم و از اول اسلام اگر امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شد، مصیبت ها و مشکلات فراوان در طول تاریخ برای مسلمانان به وجود نمی آمد و این فرضیه امر به معروف و نهی از منکر متروک شده که نباید چنین باشد.

وی افزود: جنگ تحمیلی بر خلاف بسیاری از جنگ ها که مصیبت‌هایی را برای ملتها به وجود آورد، برای کشور ما منشاء خیر و برکات بسیاری بود و روح شهادت طلبی را در جامعه ما ایجاد کرد و اگر این جنگ نبود این نظام نمی توانست بماند، این جنگ بود که با تربیت نیروهای فراوان در آن دوران، زمینه را برای بقای نظام آماده کرد.

جنتی با بیان اینکه سکوت جامعه مسلمانان در برابر نسل کشی ها در میانمار برای آنان گران تمام می‌شود، گفت: اعلام همدردی جمهوری اسلامی در این زمینه اهمیت زیادی دارد و سایر کشورها هم باید در آن، با ما همراه شوند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حوادث اخیر در استان کردستان، اظهار کرد: آمریکا می خواهد کردستان را تجزیه کند و از دل آن یک اسراییل دیگر به وجود آورد و ما باید مواظب باشیم که خواست آمریکا در این زمینه به جایی نرسد که البته به جایی نمی رسد و ما نیز باید از مردم آن منطقه حمایت کنیم.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=233461

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. “پرنده پادشاهی بر فراز شهر خورشید خواهد نشست” این پیشگویی نوستر اداموس است که از نظر من به استقلال کردستان بخش عراق اشاره دارد.
    و خدا هر چه بخواهد همان خواهد شد . هر چند نا عادلان کینه جو هر چند زور بزنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر