2

اعلام نتایج دوره‌ کارشناسی دانشگاه علمی‌کاربردی

  • کد خبر : 233619
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

فهرست اسامی تعداد ۶۷ هزار و ۷۶۵ نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی (مهرماه ۹۶) اعلام شد.

فهرست اسامی تعداد ۶۷ هزار و ۷۶۵ نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی (مهرماه ۹۶) اعلام شد.

به گزارش افق نیوز/بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی تعداد ۶۷ هزار و ۷۶۵ نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی (مهرماه ۹۶) بر روی سایت سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ قرار گرفت.

از تعداد ۶۷ هزار و ۷۶۵ نفر پذیرفته شده در این دوره ها تعداد ۲۲ هزار و ۳۸۱ نفر زن و تعداد ۴۵ هزار و ۳۸۴ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۳۳٫۰۳ درصد پذیرفته‌شدگان زن و ۶۶٫۹۷ درصد پذیرفته شدگان مرد هستند.

پذیرفته‌شدگان باید روز شنبه اول مهرماه امسال برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام و انتخاب واحد به سایت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگان باید در زمان‌های تعیین‌شده که در سایت دانشگاه مشخص شده است، با در دست داشتن مدارک لازم و برخی اطلاعاتی که در اطلاعیه‌ای که امروز به همراه فهرست اسامی آنها منتشر می‌شود، برای ثبت نام به واحدهای قبولی خود مراجعه کنند.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=233619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر