1

یک مربی جوان قربانی ناکارآمدی مدیران باشگاه استقلال شد/ حضور تریم در استقلال مانند ژوزه در پرسپولیس پول دورریختن است

  • کد خبر : 233667
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷

مدیر عامل اسبق استقلال با بیان اینکه علیرضا منصویان قربانی ناکارآمدی مدیران استقلال شد، گفت: وزارت ورزش باید پاسخگوی انتخاب این مدیران باشد.

یک مربی جوان قربانی ناکارآمدی مدیران باشگاه استقلال شد/ حضور تریم در استقلال مانند ژوزه در پرسپولیس پول دورریختن استبه گزارش افق نیوز،استقلال با تساوی برابر ذوب آهن ناکامی‌هایش تکمیل شد و به رده آخر جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته ششم سقوط کرد.

بعد از این نتیجه علیرضا منصوریان از سمت خود استعفا داد و تا اطلاع ثانوی مسئولیت فنی آبی‌ها به گردن مک درموت مربی بدنساز این تیم افتاد، همچنین طبق اعلام مدیران باشگاه فاتح تریم جدی‌ترین گزینه برای حضورروی نیمکت استقلال است.
امیر رضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان به این مسائل پاسخ داد.
*استقلال با تساوی برابر ذوب آهن انتهای جدول لیگ را نیز تجربه کرد که این موضوع برای این باشگاه اصلا خوب نیست. نظر شما دراین ارتباط چیست؟
– این اولین بار نیست که استقلال چنین موضوعی را تجربه می‌کند و در دفعات قبل این موضوع منجر به برکناری مدیریت تیم شده بود. نقش مدیریت نه تنها در فوتبال بلکه در اداره همه مسائل خیلی مهم است، اما در استقلال چالش‌ها از سوی مدیریت به وجود می‌آمد در جایی هم که یکدلی و آرامش حاکم نباشد نمی‌توانیم موفقیت را شاهد باشیم. مدیریت باید دربخش روانی روی سازمانش حاکمیت داشته باشد و آرامش بیاورد. اگر نتواند حتی بهترین سوپر استار‌ها هم در مجموعه باشند، موفقیت را نمی‌توانیم در آن مجموعه شاهد باشیم. این مسئله را حتی در پرسپولیس هم درسال‌های گذشته شاهد بودیم.
*نظرتان راجع به استعفای علیرضا منصوریان چیست؟
– به اعتقاد من کادر فنی در این نتایج تأثیر داشت، اما نه به اندازه مدیریت، مدیریت دراین ناکامی‌ها نقش ویژه‌ای ایفا کرد و یک مربی جوان مانند منصوریان قربانی این ناکارآمدی شد. مدیرعامل و هیئت مدیره شجاعت استعفا را نداشتند و منصوریان نشان داد که شجاعت او و کادر فنی‌اش خیلی بیشتر از مدیران است. او شجاعت کرد که این کار را انجام داد و به او خسته نباشید می‌گویم چون کار کاملا حرفه‌ای و شجاعانه‌ای را انجام داد. ما حتی در برنامه ۹۰ خیمه شب بازی مدیران را دیدیم.
*پس با این شرایط مدیریت هم باید فکری به حالش شود. درست است؟
– قطعا همینطور است، چرا که چالش‌های زیادی از سوی آن‌ها برای استقلال به وجود آمد البته دراین میان از نقش وزارت ورزش را هم در انتخاب این مدیران ناکارآمد نباید چشم پوشی کرد و آن‌ها باید بیایند و پاسخگو باشند که چه فرآیندی طی شده تا این افراد برای مدیریت استقلال انتخاب شده‌اند.
*استعفای منصوریان در صورت ناکامی مقابل ذوب آهن قابل پیش بینی بود، اما مدیریت هیچ جایگزینی را برای وی در نظر نگرفته بود تا مسئولیت فنی استقلال به عهده مربی بدنساز این تیم تا اطلاع ثانوی بیافتد آیا این موضوع حرفه‌ای است؟
– این نشانه بی تدبیری مدیریت است البته این مدیریت که من گفتم تنها برای مدیرعامل نیست و اعضای هیئت مدیره هم نقش زیادی در آن دارند.
*فاتح تریم نیز به عنوان اصلی‌ترین گزینه مربیگری استقلال مطرح شده آیا او می‌تواند استقلال را از این شرایط بحرانی خارج کند؟
– تا زمانی که مدیریت اینگونه است هر مربی دیگری هم که بیاید اوضاع بهبود نخواهد یافت. از طرفی به اعتقاد من تریم شناخت کافی از فوتبال ایران ندارد و حضورش در این مقطع بی فایده است. او مانند ژوزه برای پرسپولیس می‌ماند و حضور او پول دورریختن است. البته در این شرایط هر مربی هم که بیاید هیچ قولی تا پایان فصل برای موفقیت نخواهد داد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=233667

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر