1

پایان کار سرمربی که در انتخاب بازیکنانش تردید داشت؛ منصوریان و تغییرات مداوم در ترکیب اصلی استقلال

  • کد خبر : 233681
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۴۲

کار استقلال و علیرضا منصوریان در حالی به پایان رسید که سرمربی آبی پوشان تا آخرین بازی که روی نیمکت تیمش بود، ترکیب ثابت خود را نشناخت.

کار استقلال و علیرضا منصوریان در حالی به پایان رسید که سرمربی آبی پوشان تا آخرین بازی که روی نیمکت تیمش بود، ترکیب ثابت خود را نشناخت.

به گزارش افق نیوز، علیرضا منصوریان در تمام هفت بازی که در این فصل به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال حضور داشت، به طور مداوم در ترکیب تیمش تغییراتی اعمال کرد و همچنان برای یافتن یازده مرد اصلی خود دچار سردرگمی بود. البته در این میان مصدومیت برخی از بازیکنان هم مزید بر علت شده بود تا دست منصوریان برای انتخاب یازده بازیکن اصلی تیمش بسته باشد. در ادامه نگاهی به ترکیب استقلال در هفت بازی ابتدایی لیگ هفدهم داریم.

استقلال در اولین دیدار این فصل با این ترکیب به مصاف صنعت نفت آبادان رفت؛ سیدمهدی رحمتی، عبدالعظیم گوگ، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده، داریوش شجاعیان، خسرو حیدری و جابر انصاری. منصوریان در دیدار با استقلال خوزستان با چهار تغییر تیمش را به میدان فرستاد و مجید حسینی، امید نورافکن، سرور جپاروف و علی قربانی را در ترکیب اصلی قرار داد. استقلال برای دیدار هفته سوم هم ۳ تغییر نسبت به بازی قبلی داشت و سجاد شهباززاده، یعقوب کریمی و حسن بیت سعید را از ابتدا به میدان فرستاد. آبی پوشان در دیدار برابر سایپا هم بدون تغییر نبودند و این بار مجتبی جباری را برای اولین در ترکیب ثابت خود داشت و این بازیکن را جایگزین امید نورافکن کرد.

هفته پنجم استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد بود که برای این بازی منصوریان ۳ بازیکن اصلی تیمش را تغییر داد و امید نورافکن، علی قربانی و میلاد زکی پور را از ابتدا به میدان فرستاد. هفته ششم استقلال دیداری حساس برابر صدرنشین فعلی بازیها یعنی پارس جنوبی جم داشت؛ منصوریان برای این بازی که یکی از دو فرصت اعلام شده از سوی هیئت مدیره بود، بیشترین تغییرات را در ترکیب تیمش اعمال کرد؛ آرمین سهرابیان، سرور جپاروف، لئاندرو پادوانی، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، فرشید باقری، سیدحسین حسینی و جابر انصاری، ۸ تغییری بودند که نسبت به بازی قبلی استقلال در ترکیب این تیم صورت گرفت. هفته هفتم و دیدار سرنوشت ساز برابر ذوب آهن فرا رسید و منصوریان باز هم دست از تغییر در ترکیب تیمش برنداشت و حسن بیت سعید، میلاد زکی پور و وریا غفوری را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داد تا این بازی را هم با ۳ تغییر آغاز کند.

با نگاهی به ترکیب استقلال در این هفت بازی مشخص می شود که روزبه چشمی تنها بازیکن ثابت استقلال در این بازیها بوده و منصوریان حتی در آخرین بازی به عنوان سرمربی استقلال هم نتوانست ترکیب ثابت و مورد نظر خود را شناسایی کند تا سرانجام کارش در استقلال به بن بست برسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=233681

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر