2

اطلاعیه ایران خودرو در خصوص پخش خودسرانه تبلیغات ماهواره ای

  • کد خبر : 233717
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو، اقدام برخی از شبکه‌های تلویزیونی ماهواره ای را در تبلیغ برخی از محصولات خود، اقدامی خودسرانه و فاقد وجاهت قانونی دانست.

به گزارش افق نیوز، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پخش  تبلیغات برخی محصولات این گروه صنعتی، از سوی شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای اقدامی خودسرانه و فاقد وجاهت قانونی است، لذا گروه صنعتی ایران خودرو حق پیگیری قضائی و حقوقی این نوعتبلیغات را برای خود محفوظ می‌داند.

بر اساس این اطلاعیه، متاسفانه برخی شبکه‌های تلویزیونی ماهواره ای، در اقدامی عوام‌فریبانه با شعار توسعه برند ایرانی، اقدام به انتشار تبلیغات محصولات وطنی از جمله برخی از تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو کرده‌اند. از آنجایی که برای پخش این تبلیغات هیچ اجازه‌ای از مبادی ذیربط و بخش‌های مسئول در این گروه صنعتی گرفته نشده است، ضمن اعلام اعتراض خودنسبت به این اقدام خودسرانه، خواهان توقف چنین تبلیغاتی است.

 

گروه صنعتی ایران خودرو تبعیت خود را نسبت به قوانین و مقررات قانونی تبلیغات در داخل و خارج از کشور  اعلام کرده و اذعان می دارد هر گونه سوء استفاده از نام و عنوان محصولات خود را بویژه از سوی  شبکه های ماهواره ای که در جهت مطامع فرهنگی خاصی فعالیت می‌کنند، بر نمی‌تابد. لذاست که از مدعیان آزادی اطلاعات و احترام به رای دیگران می‌خواهیم نسبت به توقف پخش این تبلیغات اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=233717

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر