1

هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان دوره‌های فراگیر

  • کد خبر : 233781
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

دانشگاه پیام نور با صدور اطلاعیه‌ای به داوطلبان ادامه تحصیل در دوره‌های فراگیر این دانشگاه اعلام کرد: این دانشگاه برای هیچ موسسه آموزشی مجوزی صادر نکرده است.

دانشگاه پیام نور با صدور اطلاعیه‌ای به داوطلبان ادامه تحصیل در دوره‌های فراگیر این دانشگاه اعلام کرد: این دانشگاه برای هیچ موسسه آموزشی مجوزی صادر نکرده است.

 متن اطلاعیه دانشگاه پیام نور به این شرح است: “به اطلاع داوطلبان و متقاضیان تحصیل به شیوه فراگیر می رساند، دانشگاه پیام نور برای هیچ یک از آموزشگاه‌ها و موسسات خصوصی جهت برگزاری کلاس های آمادگی و آزمون دانشپذیری مجوزی صادر نکرده است و نمره و واحدهای گذرانده در موسسات امتیازی برای ورود به دانشگاه پیام نور نمی باشد ضمنأ مبالغ اخذ شده توسط موسسات و آموزشگاهها جزء شهریه دانشگاه پیام نور محسوب نشده و دانشگاه هیچگونه تعهدی نسبت به امور انجام شده توسط موسسات در هیچ استانی را ندارد.

کلیه متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور باید از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام در آزمون دوره فراگیر اقدام نموده و در پس از قبولی در آزمون مذکور می توانند به عنوان دانشجوی این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=233781

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر