1

همه پرسی اقلیم کردستان عراق ظلم به کردهاست

  • کد خبر : 233879
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که همه پرسی استقلال کردستان عراق برای بالا بردن محبوبیت برخی از سیاسیون این منطقه و جلب نظر صهیونیست‌هاست گفت که این کار ظلم به کردها خواهد بود.

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که همه پرسی استقلال کردستان عراق برای بالا بردن محبوبیت برخی از سیاسیون این منطقه و جلب نظر صهیونیست‌هاست گفت که این کار ظلم به کردها خواهد بود.

اکبر رنجبرزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: من این همه پرسی را ظلم به کردها می‌دانم. این کار توطئه‌ای برای درگیری‌های بعدی در منطقه و ایجاد التهاب و آشوب  است که طبق سیاست‌های آمریکا و صهیونیست‌ها دنبال می‌شود تا اسراییل در حاشیه آن قرار گیرد؛ چرا که از نظر آنها ضرورت دارد همواره التهاب و درگیری در منطقه وجود داشته باشد.

وی با بیان این که این اقدام کردستان عراق در هماهنگی با صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها انجام شده است و به نفع مردم کرد نیست. عراق یک پارچه مورد تاکید ماست.

مردم کردستان عراق هم اگر به عمق مسائل توجه داشته باشد حاضر به ادامه این روند نیستند. معتقدیم ضرورتی برای کشور یک کشور ضعیف وجود ندارد و این کار در راستای استحکام بخشیدن به جایگاه صهیونیست‌ها ارزیابی می‌شود و قطعا به نفع هیچ کدام از کشورهای سوریه، ترکیه، عراق و ایران نیست و نفعی برای اقوام این کشور هم ندارد.

رنجبرزاده با بیان این که بسیاری از بزرگان اقوام همه پرسی استقلال کردستان عراق را محکوم کردند گفت: این کار برای برجسته کردن اشخاص و سیاسیونی است که محبوبیتشان پایین آمده آنها می‌خواهند محبوبیت خود را بالا ببرند و نظر صهیونیست‌ها را جلب کنند اما دود این کار به چشم مردم کردستان عراق خواهد رفت و در منطقه ایجاد ناامنی می‌کند.

قطعا کشوری بدون تعامل هم نمی‌تواند ادامه فعالیت دهد و این روش خطرناکی است که در پیش گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=233879

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر