1

وزیر کار در کمیسیون اجتماعی به سوالات برخی از نمایندگان پاسخ داد

  • کد خبر : 233882
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از حضور وزیر کار در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.

کمیسیون اجتماعی مجلس

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از حضور وزیر کار در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در این جلسه آقای قاضی‌پور و محجوب سوالی درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و به دنبال آن افزایش مستمری آنها پرسیدند که وزیر تاکید کرد مشکلی با این موضوع وجود ندارد ولی کمبود اعتبارات دست و پای این وزارتخانه را بسته است.

وی افزود: آقای مصری سوالی در مورد دلیل اجرایی نشدن پروژه پتروشیمی در کرمانشاه پرسید که چرا علی‌رغم کلنگ‌زنی هنوز اقدامات لازم جهت تکمیل آن صورت نگرفته است. پاسخ وزیر این بود که اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه تامین نشده است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: آقای محمودزاده نماینده مهاباد نیز سوالی درباره دلیل احداث نشدن بیمارستان تامین اجتماعی در حوزه انتخابیه‌اش مطرح کرد که مقرر شد وزیر ظرف دو هفته پیگیری‌های لازم را انجام داده و گزارشی به کمیسیون ارائه دهد.

وی در پایان گفت که وزیر کار قول مساعد داد که دو پروژه مربوط به کرمانشاه و مهاباد مورد سوال نمایندگان این دو شهر با اولویت مورد رسیدگی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=233882

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر