1

تقویت احزاب اولویت سیاست داخلی است

  • کد خبر : 233933
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹

وزیر کشور با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در عرصه های سیاسی، گفت: تقویت احزاب و تشکل ها به همراه برگزاری سالم و قانونی انتخابات پیش رو جزو اولویت های مهم سیاست داخلی است.

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر چهارشنبه در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی، افزود: در حوزه فرهنگی نیز معتقدیم هر چه داریم از اعتقادات دینی و اصول انقلاب اسلامی است چون هویت ما هویت اسلامی و انقلابی است و باید از علت وجودی خودمان و انقلاب با جدیت و تدبیر حمایت و صیانت کنیم.
وی اظهار کرد: استانداران باید برای ایجاد هماهنگی و استفاده از نخبگان و فرهیختگان و ظرفیت مردم در حوزه های مختلف برنامه ریزی عملی داشته باشند و برای همدل کردن و همکار کردن همه در استان گام های عظیمی بردارند تا سیاست ها و برنامه های دولت که همان سیاست های مردم است، اجرائی شود.
رحمانی فضلی با بیان اینکه هر چه داریم از خون شهداست و عاشورا عصاره زندگی است، یادآور شد: همه ما مدیون خون های ریخته شده شهدا هستیم و تعهد داریم و باید به این تعهد پایبند باشیم.
وی با اشاره به اینکه برای تودیع و معارفه استانداران قبلی و جدید آذربایجان شرقی در تبریز حضور یافته است، گفت: چهار سال قبل دکتر جبارزاده معرفی و تلاش کردند با همکاری و همدلی همه مسوولان و کمک مردم و هدایت های نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی سال های موفقی در این استان را رقم زدند.
رحمانی فضلی اضافه کرد: جبارزاده در حوزه هماهنگی، پیگیری، تعامل و اجرای سیاست ها و برنامه های دولت و رعایت اصل اعتدال در استان موفق بودند و این موفقیت موجب شد ایشان در جایگاه موثر وزارت کشور که در انتخاب استانداران، فرمانداران و تصمیم سازی درباره احزاب و مسایل سیاسی، نقش آفرینی کنند.
وی ادامه داد: خدابخش نیز از استانداران موفق ما بودند و در رعایت اعتدال و اجرای برنامه های دولت و همدلی و هماهنگی در اردبیل عملکرد مناسبی داشتند که بر این اساس بنای ما بر این بود که استاندارانی برگزینیم که با آنها کار کرده ایم و سیاست ها و برنامه های دولت را می دانند و نگاه رییس جمهور را در اجرا به خوبی درک کرده اند.
وزیر کشور افزود: با هماهنگی هایی که صورت گرفت خدابخش برای آذربایجان شرقی انتخاب شد و توفیق ایشان به هماهنگی و همدلی در استان بستگی دارد و نیازمند حمایت های نماینده ولی فقیه و وحدت و همدلی با نمایندگان مردم در مجلس است.
رحمانی فضلی با بیان اینکه همه با هم با محوریت مردم که مبنا و اصل برنامه های ماست، آذربایجان شرقی را در جایگاه مهم و موثر خود در کشور قرار دهیم.
وی، ساماندهی آسیب های اجتماعی را جزو اولویت های دولت در آذربایجان شرقی بیان کرد و افزود: این موضوع مقوله ای است که رهبری بر آن تاکید دارند و رییس جمهوری نیز بر آن مصر هستند.
وی ادامه داد: باید توجه داشت که استاندار، استاندار همه مردم در یک استان است و باید از همه ظرفیت های مردمی استفاده کند و سیاست اعتدالی را پیشه خود کند، چون مشی ما در رعایت اقدامات عملی و اجرای اصل اعتدال است و برای ما فرقی نمی کند از کدام گروه و بینش سیاسی است.
در این آیین مجید خدابخش به عنوان استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=233933

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر