2

رسول خادم منعی برای سرمربیگری ندارد

  • کد خبر : 234425
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

عضو شورای فنی کشتی آزاد با بیان اینکه تصمیم گیری در مورد سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در جلسات آتی شورای فنی انجام خواهد شد گفت: تاکنون نام هیچ گزینه‌ای در این باره مطرح نشده است.

رسول خادم

عضو شورای فنی کشتی آزاد با بیان اینکه تصمیم گیری در مورد سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در جلسات آتی شورای فنی انجام خواهد شد گفت: تاکنون نام هیچ گزینه‌ای در این باره مطرح نشده است.

منصور برزگر در گفت و گو با ایسنا، درباره برخی شایعات مطرح شده درخصوص معرفی سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران اظهار کرد: روز سه‌شنبه در جلسه شورای فنی تیم های ملی صرفا بحث تیم امید مطرح شد که در نهایت اعضا متفق القول علیرضا رضایی را بعنوان سرمربی تیم امید انتخاب کردند.

عضو شورای فنی کشتی آزاد ادامه داد: در روزهای اخیر صحبت های مختلفی از جانب من در مورد بحث سرمربی تیم ملی کشتی آزاد مطرح شده که از آن تعجب می کنم و اعلام می‌کنم من بحثی در مورد مشخص شدن نام سرمربی و یا مخالفت با گزینه‌ای را مطرح نکرده‌ام.

وی تصریح کرد: بحث سرمربیگری رسول خادم در جلسه مشترک با وزیر ورزش صرفا بعنوان پیشنهاد از سوی اعضا مطرح شد و علی ‌رغم اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته از نظر مسائل حقوقی اتحادیه جهانی کشتی، سرمربی گری و عضویت در هیأت رئیسه منعی برای خادم ندارد اما ما تصمیمی در این زمینه درباره خادم و یا هیچ فرد دیگری نگرفته‌ایم.

برزگر در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه شورای فنی همه اعضاء تأکید کردند که تصمیم در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی برگسالان با بررسی همه جوانب در جلسه های آتی خواهد بود و نام هیچ گزینه ای مطرح نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=234425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر