1

من نمی گویم فضای مجازی را ببندید، اما می گویم در این زمینه باید اهتمام بیشتری شود

  • کد خبر : 234955
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

آیت الله موحدی کرمانی گفت:مسئولان کشور با عبرت گرفتن از تجربیات تلخ تاریخی با آمریکا در مقابل زورگویی‌های جدید آنها همچون گذشته بایستند.

نفاق و منافق برای امت اسلامی خطرناک است /نهضت ها و قیام ها همه بر پایه دشمن شناسی بوده استبه گزارش افق نیوز/ آیت الله محمد علی موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به اهمیت دشمن شناسی اظهار داشت: نهضت ها و قیام ها همه بر پایه دشمن شناسی بوده است. ما در زندگی فردی و اجتماعی اگر دشمن را بشناسیم مراقب خواهیم بود و اگر نشناسیم به چاه خواهیم افتاد.

وی افزود: دشمن گاهی آشکار و گاهی خود را پنهان کرده است. گاهی دشمن واقعی ما تلاش می کند تا طرح دوستی داشته باشد که این خطرناک است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه باید دشمن را بشناسیم؛ تاکید کرد: نفاق و منافق برای امت اسلامی خطرناک است. در هر نهضتی هنر رهبر این است که دشمنان را به مردم معرفی می کند و توطئه های دشمنان را برای مردم تبیین می کند.

وی با اشاره به قیام امام حسین (ع) و نهضت عاشورا ادامه داد: امام حسین (ع) چهره دشمن را برای مردم آن زمان تبیین کرد. حرکت امام حسین (ع) به کربلا چهره یزید برای مردم شناساند.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ، ادامه داد: آیا ما در قابل منکر ساکتیم و اگر سکوت می کنیم در آن گناه سهیم هستیم. مسئولین بدانند که مردم به شما رای دادند تا نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنید. آیا حافظ نظام جمهوری اسلامی هستید؟

آیت الله موحدی کرمانی یادآور شد: نمایندگان در دور قبل طرح امر به معروف و نهی از منکر را تصویب و این قانون ابلاغ شد ، اما مشخص نیست که به چه میزان طرح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عملی شد. اگر امر به معروف و نهی از منکر عملی نشود ؛ جای معروف و منکر تغییر خواهد کرد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با انتقاد از افزایش آمار طلاق ، تاکید کرد: وقتی فساد عالم گیر شد؛ نتیجه، افزایش آمار طلاق خواهد شد.

آیت الله موحدی کرمانی تصریح کرد: فضای مجازی و اینترنت در افزایش فساد موثر است؛ من نمی گویم فضای مجازی را ببندید، اما می گویم در این زمینه باید اهتمام بیشتری شود. مسئولین فضای مجازی سعی کنید که جلوی ضرر به جوانان و نوجوانان را بگیرید.

وی درباره سیاست های آمریکا در قبال ایران گفت: اوباما در دوران ریاست جمهوری اش به ایران پیشنهاد مذاکره داد و عده ای ساده لوح هم در کشور حرف او را باور کردند. با روشن گری رهبری دروغ اوباما روشن شد و دست اوباما دست چدنی بود که پوشش مخملی داشت.

آیت الله موحدی کرمانی عنوان داشت: اندک اندک پس از برجام پوشش مخملی اوباما کنار رفت و با روی کار آمدن ترامپ دست چدنی آمریکا نمایان گشت. سخنان بی شرمانه ترامپ در سازمان ملل متحد عمق دشمنی مخفی شیطان بزرگ را به خوبی نمایان ساخت.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به دشمنی پیوسته آمریکا با ایران گفت: امید است مسئولان کشور با عبرت گرفتن از تجربیات تلخ تاریخی با آمریکا و استفاده از تجربیات داخلی در مقابل زورگویی های جدید دولت مستکبر آمریکا همچون گذشته بایستند.

آیت الله موحدی کرمانی تصریح کرد: امیدواریم آقای مسعود بارزانی از دولت مرکزی تمکین کند و دست از جدایی طلبی بردارد و برای اسرائیل جای پا در منطقه باز نکند.

وی اضافه کرد: آقای بارزانی به جهت رفراندوم توبه سیاسی کند و از مردم عراق عذر خواهی کند. بارزانی به جدایی طلبی به عزت و اتحاد مردم عراق بیندیشد.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به طرح های استکبار برای منطقه ؛ عنوان داشت: دشمن بداند که امید ایجاد خاورمیانه جدید را به گور خواهد برد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=234955

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر