2

یک قدم تا انتخاب محمدی نوری به عنوان استاندار جوان مازندران

  • کد خبر : 235067
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

پس از استقبال فراوان مردم و گروه های سیاسی و خبری مازندران از اعلام طرح انتخاب استاندار جوان در مازندران و در حالیکه قرار بود در هفته گذشته بحث انتخاب استاندار جدید یا ابقا استاندار فعلی در دولت مطرح شود، خبرها حکایت از تلاش عده ای از افراد نزدیک به رئیس جمهور برای مسکوت ماندن موضوع در جلسه قبلی هیئت وزیران به بهانه بحث بیشتر بر سر گزینه انتخاب استاندار جوان این استان دارد.

آنگونه که خبردار شدیم بدنبال طرح انتخاب استاندار جوان در مازندران و معرفی بسیاری از اعضای موثر در لابی های دولت، گویا نام محمدجواد محمدی نوری بیشتر از سایرین مورد توجه رئیس جمهور قرار گرفته است.

به نظر می رسد با انتخاب سیدمناف هاشمی به عنوان استاندار گلستان و عدم اقبال دولت به فردی بنام عبوری شهردار فعلی ساری که مورد مخالفت جدی عده ای از نمایندگان استان نیز قرار گرفته، حالا بحث انتخاب محمدی نوری مشاور اسبق محمد باقر نوبخت و رئیس کمیته جوانان ستاد اصولگرایان معتدل حامی حسن روحانی بیش از گذشته قوت گرفته است. به نظر فعالان سیاسی طرح انتخاب استاندار جوان از سوی دولت گویا باعث خواهد شد مقداری از دلخوری های جوانان حامی دولت به جهت بی توجهی آنان به ظرفیت جوانان کاسته شده و در عین حال راه برای تداوم استفاده از نسل جوان در دولت دوازدهم در سایر بخشها نیز هموار خواهد شد.

همچنین شنیده شده است؛ کمیته های ۴۰ گانه ستاد انتخابات اصولگرایان معتدل حامی حسن روحانی جبهه اعتدالگرایان کشور نیز طی روزهای اخیر در نامه ای به رحمانی فضلی وزیر کشور دولت دوازدهم خواهان همراهی و توجه وزارت کشور به انتخاب محمدی نوری برای استانداری مازندران شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=235067

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر