4

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری

  • کد خبر : 235140
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از انتخاب رشته بیش از ۳۲ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز ۲۵ مهر ماه جاری فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.

کنکور ۹۶ - دانشکده فنی دختران تهران

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از انتخاب رشته بیش از ۳۲ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز ۲۵ مهر ماه جاری فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با ایسنا ضمن اعلام کد رشته محل‌های جدید مرحله تکمیل ظرفیت و اصلاحات لازم گفت: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که برای انتخاب کد رشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت‌های برخی از کد رشته محل‌های آزمون مذکور اقدام ننموده‌اند مهلت انتخاب کد رشته محل‌های مرحله تکمیل ظرفیت و ظرفیت پایه جدید این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز سه شنبه ۲۵ مهرماه سال جاری تمدید و اطلاعیه این سازمان در این رابطه نیز روز شنبه ۲۲ مهرماه بر روی سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ به تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون مذکور که تاکنون موفق به انتخاب ر شته در دوره تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نشده‌اند اکیدا توصیه می‌شود با مطالعه اطلاعیه‌های منتشر شده در تاریخ‌های ۱۲، ۱۷ و ۲۲ مهرماه جاری نسبت به انتخاب ۱۵ کد رشته محل از کد رشته محل‌های انتخابی مورد علاقه خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در پایان خاطر نشان کرد:‌ تا امروز تعداد ۳۲ هزار ۶۱۵ داوطلب نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=235140

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر