2

برجام یک تعهد بین‌المللی است/ آمریکا تلاش می‌کند ایران نقض‌کننده برجام باشد

  • کد خبر : 235192
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برجام یک تعهد بین‌المللی است، گفت: صحبت‌های ترامپ سبب خنده همه حتی ملت آمریکا و رو شدن دست آمریکا برای مردم ایران شده است.

خبرگزاری فارس: برجام یک تعهد بین‌المللی است/ آمریکا تلاش می‌کند ایران نقض‌کننده برجام باشد

به گزارش افق نیوز/ سمیه محمودی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان که با حضور مسؤولان شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: رفتار بسیار گستاخانه ترامپ در شأن یک رئیس جمهور نیست و ما این رفتار را محکوم می‌کنیم.

وی ترامپ را فاقد ادب و تحصیلات سیاسی دانست و افزود: برجام یک تعهد بین دو کشور نیست بلکه تعهد بین‌المللی بوده و آمریکا تلاش کرد تا ایران نقض‌کننده برجام باشد.

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتظار بیش از این از ترامپ نداریم زیرا او یک تاجر بود و صحبت‌های او سبب خنده همه حتی ملت آمریکا و رو شدن دست آمریکا شده است.

محمودی بیان کرد: مردم سرمایه عظیم ایران هستند و صحبت‌های ترامپ سبب انسجام و وحدت ملت ایران شده است، او هنوز جغرافیا بلد نیست، سواد و آگاهی و ندارد و باید بداند که خلیج‌ فارس خانه ملت ماست.

وی با بیان اینکه ما از سپاه حمایت همه‌جانبه می‌کنیم، اضافه کرد: هر چند داعش در حال از بین رفتن است اما دشمنان ما سکوت نکرده و بحث جدا شدن منطقه کردستان عراق را پیش کشیدند، البته مطمئن هستیم که تمام دسیسه‌ها از بین خواهد رفت.

محمودی اذعان کرد: وظیفه این بوده که هر کسی در هر شرایطی به مردم خدمت کند که این نشان‌دهنده صداقت به نظام است، امنیت فقط وظیفه نظامیان نیست و همه باید حافظان امنیت مردم باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=235192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر