1

استاندارهمدان برای تکمیل کار‌هایی که آغاز کردند در همدان ماندگار شدند

  • کد خبر : 235353
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

وزیر ورزش و جوانان در همدان با بیان اینکه نیکبخت به‌عنوان استاندار در همدان ماندگار شد، گفت:سابقه ۳۱ ساله خدمت ایشان به نفع همدان است.

نیکبخت به‌عنوان استاندار در همدان ماندگار شدبه گزارش افق نیوز، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان همدان گفت: قرار بود استاندار همدان جابه‌جا شوند، اما فعلا برای تکمیل کار‌هایی که آغاز کردند در همدان ماندگار شدند و این می‌تواند با توجه به سابقه ۳۱ ساله ایشان به نفع استان همدان باشد.

وی افزود: ضرب‌المثلی داریم که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، خوشبختانه برای اولین بار در تاریخ انقلاب آمریکا اقدامی علیه ما می‌کند که همه دنیا در مقابل آن می‌گیرد و اروپایی‌ها و سازمان ملل به دفاع از ایران و برجام پرداختند که این یک دستاورد بزرگ بود و با اشتباهات بزرگ ترامپ به ویژه در مورد خلیج فارس سبب اتحاد ایرانیان در جای جای جهان شد و وحدت جناح‌های سیاسی مردم و مسئولان را همانند دوره جنگ فراهم کرد.

وی در رابطه با سفر خود به همدان گفت: این سفر به همدان در سفر سال گذشته به همدان مقرر شد و با دیدن ظرفیت‌های مجموعه شهید حاج بابایی تصمیم گرفتیم نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی را در همدان برگزار کنیم و علاوه بر بحث در مورد مسائل کلان ورزش در مورد کمک به ورزش همدان و نیز استفاده از زیرساخت‌های همدان در راه ورزش کشور بهره ببریم.

وی با اشاره به این که مردم ولایتمدار همدان نقش عمده‌ای در موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی دارند اظهار داشت: یکی از بهترین دوران مسئولیت‌های من حضور در استان همدان بود و همین تعلق خاطر سبب شده نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

سلطانی فر عنوان کرد: زیر ساخت‌های ورزشی همدان مناسب است و ما بر اساس سیاست‌های وزارت مبنی بر واگذاری مسابقات ملی و فرا ملی به استان‌ها از زیرساخت‌های ورزشی همدان استفاده لازم و مناسب را خواهیم برد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: با توجه به منابعی که داریم در راه تکمیل پروژه‌های استان گام‌های مهمی برمی‌داریم.

وی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را نیز به مردم و بدنه ورزش کشور تبریک گفت، و اظهار داشت امیدواریم ورزش در بین مردم ایران نهادینه شود و همه در کشور برای ایجاد شادی و شعف و پر کردن اوقات فراغت تلاش کنیم چراکه هیچ ابزاری بهتر و ارزانتر از ورزش نیست.

وی با بیان اینکه کل هزینه‌ای که ما در ورزش می‌کنیم یک چندم اعتبارات سایر ارگان‌هاست، اما ثمره آن چند ده برابر ابزار‌های دیگر برای پر کردن اوقات فراغت مردم و جوانان است.

وزیر ورزش و جوانان گفت:در بخش جوانان آمار و ارقام وزارتخانه در چهار سال گذشته حکایت می‌کند که در بخش جوانان به اندازه کافی فعالیت صورت گرفته است.

سلطانی فر با بیان اینکه در بخش وام ازدواج در سال ۹۵ نه هزار و هشتصد میلیارد تومان بوده است، گفت: سازمان‌های مردم نهاد از ۱۰۰ مورد در سال ۹۲ به دو هزار مورد در سال ۹۵ رسیده است.

وی افزود: در پایان سال ۹۵، ۴۵ خانه جوان در کشور فعال بود و در سال ۹۶، ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار بخش جوانان است که نسبت به سال‌های گذشته رشد بسیاری خوبی داشته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=235353

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر