1

تصمیمی برای بررسی هزینه‌های فاقد سند” دوران احمدی نژاد” نداریم

  • کد خبر : 235377
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

رئیس شورای اسلامی شهر تهران،گفت: شورای پنجم تصمیمی برای بررسی هزینه‌های فاقد سند در زمان احمدی نژاد در شهردای تهران ندارد و این کار باید در همان زمان و در دوران چمران انجام می‌گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران،گفت: شورای پنجم تصمیمی برای بررسی هزینه‌های فاقد سند در زمان احمدی نژاد در شهردای تهران ندارد و این کار باید در همان زمان و در دوران چمران انجام می‌گرفت.
محسن هاشمی رفسنجانی با اشاره به انتشار غیر درست صحبت‌هایش در برخی از رسانه‌ها در خصوص هزینه‌های فاقد سند در دوره‌ احمدی‌نژاد (شهردار اسبق تهران) اظهار کرد: متأسفانه در انعکاس صحبت‌های بنده اشتباه شد و البته شیطنت خبری.
با گزارش افق نیوز / وی تصریح کرد: بنده بعد از مصاحبه مطبوعاتی آقای نجفی شهردار تهران که تأکید کرده بود که هزینه فاقد سند در دوران احمدی نژاد ۳۲ میلیارد تومان بوده، اعلام کردنم این رقم درست نیست و عدد آن بیشتر است.
هاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر تهران در دوره جدید بنای برای بررسی هزینه‌های فاقد سند در دوره‌های گذشته دارد یا خیر، بیان کرد: در این زمینه تصمیمی نداریم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در خصوص هزینه های فاقد سند اینگونه نیست که سندی وجود ندارد بلکه اقداماتی از سوی شهرداری در طی یک سال انجام می‌شود که خارج از برنامه بوده و در پایان همان سال مسئولان مربوطه سند آن را درصحن شورا ارائه و با نظر اعضا موارد را بررسی می‌کنند.
منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=235377

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر