1

هفته آینده به پرونده سایت صراط نیوز و روزنامه شهروند رسیدگی می‌شود/هنوز حکمی برای باقیمانده پرونده کرسنت صادر نشده است

  • کد خبر : 235588
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳

سرپرست دادگاه کیفری یک در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین جلسه دادگاه مطبوعات با اعضا جدید خبر داد و گفت: در جلسه هفته آینده ضمن تحلیف اعضا به پرونده سایت صراط نیوز و روزنامه شهروند رسیدگی می‌شود.

خبرگزاری فارس: هفته آینده به پرونده سایت صراط نیوز و روزنامه شهروند رسیدگی می‌شود/هنوز حکمی برای باقیمانده پرونده کرسنت صادر نشده است

به گزارش افق نیوز،‌ افتخاری سرپرست دادگاه کیفری یک در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین جلسه دادگاه مطبوعات با اعضا جدید خبر داد و گفت: در جلسه هفته آینده ضمن تحلیف اعضا به پرونده سایت صراط نیوز و روزنامه شهروند رسیدگی می‌شود.

افتخاری از ارجاع پرونده ثامن الحجج به دادسرا برای رفع نواقص خبر داد گفت: کیفرخواست این پرونده ایراداتی داشت که برای بار دوم به دادسرا ارجاع شد تا ایرادات مد نظر رفع شود ایرادات گرفته شده به این پرونده بیشتر شکلی است.

وی همچنین در رابطه با پرونده قتل بنیتا و اینکه آیا این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده یا نه گفت پرونده به دیوان نرفته است.

به گفته سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی به اتهامات سایر متهمان این پرونده ادامه دارد و پرونده به دادسرا ارجاع شده است

افتخاری در پاسخ به این سوال که اولیا دم بنیتا به رسیدگی در دادگاه اعتراض دارند گفت: روند رسیدگی به این پرونده عادلانه بوده در هر مورد ممکن متهمی تبرئه یا محکوم شود و حق قانونی اصحاب دعواست که نسبت به احکام اعتراض داشته باشند.

وی دربار آخرین وضعیت پرونده ورمی کمپوست گفت: دیوان عالی کشور در این پرونده نقص تحقیقات گرفت و پرونده برای انجام تحقیقات به دادسرا برگشته است و پس از رفع ایرادات پرونده در دادگاه رسیدگی می‌شود

به گفته افتخاری از زمان اجرایی شدن جرم سیاسی تاکنون هیچ دادگاهی تحت این ارتباط تشکیل نشده است.

وی درباره رسیدگی به بخشی از پرونده کرسنت در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان که پیش از این قاضی مدیر خراسانی از آن خبرداده بود گفت: در ارتباط با قسمت عمده پرونده پیشتر حکم صادر شده این بخش یک قسمت جزئی پرونده بود که یک الی دو متهم دارد که هنوز حکمی صادر نشده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=235588

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر