2

چند هفته دیگر با قطار به کرمانشاه می‌رویم

  • کد خبر : 235603
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲

جراحی بزرگ دولت در نظام بودجه‌ریزی و اجرای نظام بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد نیز صرفه جویی‌هایی به همراه دارد که از آنها می‌توان برای پیشبرد طرح‌های اولویت دار مانند توسعه صنعت ریلی استفاده کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: جراحی بزرگ دولت در نظام بودجه‌ریزی و اجرای نظام بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد نیز صرفه جویی‌هایی به همراه دارد که از آنها می‌توان برای پیشبرد طرح‌های اولویت دار مانند توسعه صنعت ریلی استفاده کرد.

 به گزارش افق نیوز، محمدباقرنوبخت درجلسه بررسی عملکرد طرح‌های اقتصاد مقاومتی در بخش توسعه شبکه ریلی کشور در سازمان برنامه و بودجه گفت: درباره حمایت سازمان برنامه و بودجه در چارچوب برنامه اقتصاد مقاومتی از طرح‌های ریلی کشور اطمینان می‌دهیم و انتظار داریم در هفته‌های آینده تست گرم راه آهن ملایر- کرمانشاه انجام شود و با قطار به کرمانشاه برویم.

وی افزود: همچنین انتظار داریم در ماه‌های آینده خط آهن مراغه- ارومیه و تا دی ماه خط آهن قزوین-رشت به بهره برداری برسد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ادامه داد: تا پایان برنامه ششم باید توسعه شبکه ریلی کشور برای مردم محسوس باشد و از آن بهره ببرند. برای تامین مالی سرمایه گذاری‌ها در این زمینه، منابع دولت از محل مالیات‌ها و فروش نفت محدود بود اما طرح‌ها رها نشد بلکه دولت با انتشار اوراق خزانه ضمن بالا بردن گردش مالی بورس، منابع مالی لازم را تهیه کرد.

نوبخت افزود: بخشی از طرح‌ها نیز با سرمایه گذاری خارجی در حال اجراست. جراحی بزرگ دولت در نظام بودجه ریزی و اجرای نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد نیز صرفه جویی هایی به همراه دارد که از آنها می‌توان برای پیشبرد طرح‌های اولویت دار مانند توسعه صنعت ریلی استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=235603

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر